פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מחפירה מול המטופלות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התחלתי שיפול בלייזר לפני שנה בנטוראפיל בסניף חדרה לאחר שעברתי בכמה חברות אחרות לבדיקת טיפול באותו הנושא.
מאחר ויש לי בעיה עורית קלה נאטורפיל היו היחידים שהסכימו לטפל בי יש לציין את מנהלת הסיף שקיבלה אותי בשם מדלן. התחלתי בטיפולי הלייזר אצל מטפלת בשם גלינה (מעולה!!!) אך קרה באחד התורים שלי שגלינה לא הגיעה ולא הודיעו לי כי עפ"י הנאמר לי ע"י הפקידה אין התחייבות למטפלת קבועה.
הסכמתי ונכנסתי למטפלת אחרת בשם ויקטוריה (אשר כעת אינה עובדת שם יותר) ואך קרתה לי עוגמת הנפש וההשפלה הגדולה ביותר שיכולה לקרא לאדם כלשהו!!!! המטפלת ויקטוריה סירבה לטפל בי עקב בעייתי הרפואית ואף התנגחה בנושא מול המנהלת מדלן!! מאז על אף האין התחייבות למטפלת קבועה ציינה המנהלת מדלן בתיק שלי כי אטופל אך ורק אצל הגב' גלינה!! וכך היה עד אשר התחלפו המנהלות שבסניף וכעת נמצאת שם מנהלת בשם גילת, יש לציין כי נשארו לי בסך הכל עוד 3 טיפולים להתחייבות שסגרתי איתם, ואז התחילו בעיות גלינה מקשת לעזוב את הסניף, תורים מתבטלים או נדחים ברגע האחרון. והמקרה האחרון שקרה היה ב-23.03.14 בערב, כשקיבלתי תזכורת על התור שאמור היה להיות לי למחרת ב-24.03.14 אצל גלינה, הודיעו לי כי לא בטוח שגלינה תהיה ונאלצתי לדחות את התור ב-3 שבועות עד ל11.04.14 יום בו גלינה אמורה להיות. היום 09.4.13 הודיעו לי כי גלינה שוב לא תהיה ב-11.04.14 ושהם מפנים אותי לךמטפלת אחרת שהיא מומלצת ע"י הפקידה שוב הסברתי את בעייתי לפקידה מאחר וגם הן מתחלפות כל הזמן ואכן מסרה לי הפקידה כי היא רואה שמצויין גם בתיק וגם במחשב שרק אצל גלינה אבל אין לה מה לעשות. לבקשתי לדבר עם המנהלת החדשה ע"מ להבהיר לה שלא יווצר לי מצב כמו עם המטפלת ויקטוריה נאמר לי שהמנהלת תחזור אלי כל זה נאמר בשעה 10:30 בבוקר ומאותו הרגע פשוט שכחנו ממני.
ולמרות ניסיונותי להתקשר שוב ולדבר עם המנהלת מס' פעמים נחסמתי ע"י הסבר שהודיעו למנהלת והיא תחזור אלי, מה שעדיין לא קרה.
יש לציין כי אני ביום 11.04.14 בלילה טסה לחו"ל ואני ללא טיפול כבר למעלה מארבעה חודשים עקב הסחבת... אשר משום מה לא נגמרת...
עוגמת נפש, עלבון,חוסר אונים מאחר והתשלום לטיפולים שולם מראש וכולו. סוג הנזק :
קריאה לסדר של כל עובדי המנהלה בכל הסניפים והסברה עד כדי הפנמה כי גם אם לקוחות חדשים זה חשוב יותר חשוב שימור הלקוחות הקיימים ע"מ שיביאו לכם לקוחות נוספים כי מה שיכול לקוח אחד קיים לא מרוצה לקלקל לכם - לא יוכלו 50 מנהלים לתקן אח"כ פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה