פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס מצד העובדים כלפי הלקוחות נושא התלונה:
גומל אלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
לה גארדיה כתובת:
לה גארדיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם, זוהי הודעה ששלחתי היום לשירות הלקוחות של חברת נאטורפיל:

שלום,
אני מעוניין להתלונן על חוסר יחס מצד הסניף כלפיי, לקוח שלכם.
אני לקוח במרפאת נאטורפיל בלה גארדיה, נכוויתי רבות מהשירות של פקידות הקבלה עד כה כלפיי בתור לקוח ותיק שלכם. וזהו העניין האחרון שקרה:
לפני כחודש עשיתי שני טיפולי לייזר להסרת שיער, בסיום הטיפולים ציינה בפניי מורן, מנהל הלקוחות בסניף לה גארדיה שהיא ממהרת הביתה ותיצור עימי קשר לקביעת טיפולים נוספים בעוד כחודשיים וחצי.
לאחר כשבוע וחצי שהיא לא יצרה קשר התקשרתי בשעות הפעילות המקובלות שבהן פועל הסניף אך לא היה מענה, אז שלחתי הודעת טקסט לטלפון הנייד של מורן שאותו היא הביאה לי בכרטיס ביקור לכל בעיה שיש לי. בהודעת הטקסט שאלתי מתי היא תוכל לדבר. מורן ענתה (שוב) שהיא תתקשר אליי. חיכיתי בסבלנות מספר ימים שבהם היא לא התקשרה ושלחתי לה הודעת טקסט נוספת לתזכורת בה ציינתי שהיא עדיין לא התקשרה אליי. לא קיבלתי תגובה. חיכיתי שוב מספר ימים והיום שלחתי שוב הודעת טקסט שהיא עדיין לא חזרה אליי והיחס הזה משפיל. מורן הגיבה שמספר הטלפון הנייד שלה הוא למקרים דחופים ושאני מוזמן להתקשר לסניף בשעות הפעילות. מעולם לא צוין בפניי שמספר הנייד הוא למקרים דחופים ולגבי הדבר השני כבר פעמיים שמורן אמרה לי שהיא עסוקה (בשעות הפעילות המקובלות) ותתקשר אליי אחר כך.
כבר חודש עבר מאז הטיפול.
אני לא צריך לרדוף אחריכם כדי לקבוע תורים.
אני לקוח שלכם ואני מצפה שאם אמרו לי שיתקשרו אליי אז שיתקשרו אליי.
היחס הזה הוא יחס משפיל שאינו מדמה שירות לקוחות מקובל.
אני לא צריך להרגיש כאילו אני עושה משהו לא בסדר שאני רוצה לקבוע תור לטיפול.
אני מצפה לתגובה בהקדם.
תודה, אלי
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
יחס פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה