פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות, זלזול בלקוח ועוגמת נפש! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
התחלתי את תהליך הסרת השיער בלייזר בסניף ב"ש שם כל רופאה כתבה בתיק האישי את פרטי הטיפול שביצעה בכתב לא ברור כך שהרופאה הבאה אחריה לא יכלה להבין כמה טיפולים נעשו בכל אזור ומה עוצמת המכשיר (יש לי צילום של התיק) באחד הטיפולים הרופאה השתמשה בעוצמה חזקה מדי דבר שגרם לכוויה רצינית שבגלל הלכתי לרופא עור ומרחתי משחות. לפי הנוהל של נאטורפיל צריך לבוא כדי שרופאה תבחן את המצב אז באתי במיוחד והיא באמת ראתה את הכוויה ואמרה שזה באמת לא בסדר אבל במסקנות היא כתבה שזה רק נראה אדום וזה נובע מזה שהשתזפתי למרות שזה היה באזור שאינו חשוף אף פעם! חוצמזה, ההמלצות של היועצת לא התממשו ולכן הייתי צריכה לרכוש עוד קבוצת טיפול שאם הייתי רוכשת מהתחלה היו עולים בחצי מחיר (בדיעבד הבנתי שזה יותר משתלם לה...)
בשלב מסוים נמאס לי מהבלגן שיש בסניף וגם עברתי דירה אז עברתי לסניף רמת החייל. הסניף הזה ממש נחמד רק שהם לא טרחו להגיד לי שאין להם את המכשיר שבו אני עושה את הטיפול אלא רק מכשיר אחר ולכן אחרי טיפול אחד עברתי לדיזינגוף סנטר.
בהתחלה היה ממש בסדר אבל גם שם הרופאות לא כתבו ברור את פרטי הטיפול והעוצמה (חשוב להבין שזה מאוד קריטי לטיפול) ולכן ביקשתי מספר פעמים מהבחורה שאחראית לסידור התיק לסדר לי את התיק ולא קיבלתי שום מענה חוצמזה שהם דאגו לבדוק כמה טיפולים נשארו לי לרעתי - זאת אומרת איפה שלא היה ברור להם הכתב הם החשיבו כטיפול נוסף ורק בבירור שלי הם תיקנו.
היום הגעתי לטיפול ונשכבתי על המיטה ואז הרופאה ניסתה לחפש איזה מספר טיפול זה? מה הייתה העוצמה הקודמת? ולא מצאה/הבינה ולכן יצאה לדבר עם המזכירה 10 דקות כשאני שוכבת שם על המיטה, ללא הבגדים ופשוט מחכה! לאחר מכן היא מסתכלת על האזור ואומרת לי שבעצם הייתי צריכה לקבוע תור במכשיר השני (כשהרופאה הקודמת אמרה לי לקבוע בזה!) ולכן לא יהיו תוצאות אפקטיביות לטיפול.
זה כבר היה יותר מדי בשבילי והחלטתי ללכת למנהלת הסניף גברת טלי ר.
חיכיתי עד שהיא התפנתה וסיפרתי לה על הבלגן שהיה: על זה שאני לא מרוצה מהתוצאות, שביקשתי מספר פעמים לסדר את התיק וזה לא קרה, שבכל טיפול מפספסים איזה חלק שכל רופאה ממליצה משהו אחר (נראה שאף אחת לא באמת מבינה) ומה היה בטיפול האחרון.
עוד לפני שנתנה לי לסיים לדבר היא ישר אמרה בכעס: 'מי זאת? היום אני מפטרת אותה!' ואני עניתי: לא באתי בשביל שתפטרי את העובדת! זו לא אשמתה שכל מה שהולך בתיק זה בלגן אחד גדול ושהיא לא מצאה את הטיפול הקודם רק שהיו צריכים לבדוק את זה לפני שאני נכנסת ומחכה בקור במשך 10 דקות! הסברתי לה שביקשתי מספר פעמים לסדר את התיק וכל ההתנהלות הזו יוצרת תחושה לא נעימה ועכשיו שאני בנקודה שבה אני צריכה לחשוב אם להמשיך אתם או לעבור למתחרים אני רוצה לדעת מה דעתה. היא אמרה שברור שהם היו רוצים שאני אמשיך אבל אם אני קובעת לפי הסדר בתיק האישי זו בחירה שלי! ובכלל עוד 7 חודשים יהיו מחשבים ניידים לרופאות והכל יהיה מתועד. אמרתי לה שהייתה לי ממש עוגמת נפש גם על זה שחיכיתי, גם שכל טיפול רופאה אחת אומרת לי לכי למכשיר 1 לדוגמא: לייצר אני קובעת תור ללייצר הרופאה שעושה לי אומרת לי: למה לייצר? את צריכה למכשיר השני: סופרנו ולהיפך! מה שמשאיר אותי מבולבלת, על זה שהתיק מבולגן ואני אף פעם לא יודעת כמה טיפולים נשארו לי וכו... ואני חושבת שמגיע לי פיצוי כלשהו. טלי רק שמעה את המילה פיצוי מיד סגרה את התיק האישי ואמרה בכעס: 'אז כל העניין זה הפיצוי??? על מה?? לא מגיע לך שום פיצוי!!'הסברתי לה שכנראה אני לא ארכוש שם את הטיפולים הבאים. היא ענתה: 'לא צריך!' ויצאתי משם בבושת פנים.
זו תגובתה של מנהלת סניף של חברה שלפי הכתוב באתר שלה: חרתה על דגלה להעניק ללקוח את הטיפול הטוב ביותר"
חשוב לציין שהטיפולים שם אינם זולים ועלו לי כמעט 7,000 שקלים! לא מגיע לי כזה יחס מזלזל ומשפיל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או פיצוי בטיפולים (בסניף שאבחר) פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה