פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ביטול עסקה שלא כהוגן ושירות מזעזע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
התחלתי טיפול להסרת שיער בנטורפיל, תחילת הדרך הייתה מאוד נעימה עד הטיפול הראשון שם במהלך הטיפול הבינו שרגישות יתר אצלי מחייבת טיפול עם מכונה מסויימת שיש בסניף, לתיאום אחרי שיבצו אותי במכונה הלא נכונה, נאלצתי להמתין זמן רב עד שהתפנתה המכונה ותוך כדי טיפול, נכנסים ויוצאים צוות הטיפול , כאילו אין לקוח שיש לכבד את פרטיותו. לאחר תלונה על הבדיחה בטיפול זה, נאמר לי ש"מתחילים מחדש" את צודקת טעות שלנו ... יש לציין שהם איבדו את התיק הרפואי שלי ונאלצתי להמתין זמן עד שהם הבינו שאבד התיק והיו צריכים לשחזר מחדש. בטיפול שהגעתי לאחר הטיפול השני שבו לא טופלתי, הגעתי ושוב שיבצו אותי במקום הלא נכון , ולאחר דין ודברים עם מנהלת הסניף, הוחלט שטיפול לא נחשב . לציין כי פקידת הקבלה, דיברה בצורה מזעזעת, לא שירותית , ואני מצטטת"את תצטרכי ללכת ותקבעי מועד אחר ..." למרות שהגעתי כפי שנקבע לי , ואז כשסירבתי וטענתי כי זה המועד ואני זכאית לקבל שירות היא ענתה" לא מעוניינת לדבר איתך" עם תנועת יד מבטלת. ובטח שלא רוצה לתת שירות. בטיפול האחרון שהגעתי, שוב אותו שיבוץ, שוב המתנה ארוכה, פקידת קבלה שמדברת על הלקוח מאחורי "גבו" ואני שומעת הכל, ולבסוף נאמר לי שהמכונה אליה ביקשתי להיכנס לפתע לא מאושרת על ידי משרד הבריאות. ביקשתי לבטל את העסקה, דיברתי עם נציגת שירות לקוחות במוקד שהבטיחה שהטיפול ייעשה כולל בירור, שמעה אותי בוכה גם בפעם השנייה שהתקשרתי אליהם, נכון לרגע זה , החליטו למרות כל מה שעברתי לחייב אותי על שני טיפולים, חיוב של כמעט 2000 ש"ח ! כמו כן פניתי למנכ"ל החברה והוא בחר להתעלם ממני, והובטח לי החזר /ביטול עסקה תוך מספר ימים שלא טופל ועברו כבר שלושה שבועות ויותר.
חברה ששירות ממנה והלאה, אינה רגישה ללקוחותיה ויותר מזה חברה שאין בה שקיפות ואינה אמינה. אודה על טיפולכם המהיר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה