פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נורא ללקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אחד מהאזורים שאני מורידה בו שערות הינו פס הבטן,אחת הרופאות שרפה(!!!) אותי פעמיים בטיפול אחד כשהעבירה את המכונה על צד הבטן(האזור בו פלומת שיער עדינה ובהירה),וכשאמרתי לה שהיא שורפת אותי היא התעצבנה ואמרה שהייתי צריכה לגלח בצדדים!(אף על פי שאני בכלל לא מעוניינת להוריד בצידי הבטן)במשך חודשיים הסתובבתי עם כוויות בבטן בעקבותם הלכתי לרופא המשפחה שלי שהביא לי משחה שתתאים לכוויה.
מקרה נוסף הוא שהגעתי לטיפול והופתעתי שאני מטופלת אצל רופא(גבר),אף אחד לא שאל את רשותי ודאג לבדוק אם הדבר מפריע לי..נתקעתי בסיטואציה מביכה ולא נעימה שלא יכולתי לצפות מראש.
בפעם אחרת התקשרה המזכירה של המשרד אלי להזכיר לי על תור,ואמרה לי שבתור הזה יעשו רק חלק מהאזורים שאני עושה בלייזר,מה שדורש ממני להגיע פעמיים למכון,לשני טיפולים שונים ולא הכל ביחד!
מדוע?"כי יש עוד אנשים"...מדוע לא דאגו לזה כשתיאמו לי מלכתחילה את התור?
כשאמרתי לה שזה לא בא בחשבון ושנמאס לי שאני מקבלת יחס כל כך לא יפה,היא התעצבנה עלי בחזרה והתחילה להרים את קולה ולצעוק עלי!!!!אני הייתי המומה...לא מספיק שעשו טעות בתיאום גם צועקים עלי עכשיו?(למיטב ידיעתי המזכירה הזאת כבר לא עובדת היום).
בעודי מתוסכלת מהמרפאה ורק מחכה לטיפול האחרון(כדי שלא אצטרך להגיע למקום הזה שוב) הגעתי לאחד הטיפולים ונכנסתי לטיפול עם הרופאה היחידה שהייתה אלי נחמדה במכון,והרגשתי שסוף סוף יש עם מי לדבר.סיפרתי לה שאני מטורדת מתוצאות הטיפול(הבכלל לא מרשימות)וכמובן מהתייחסות המרפאה ללקוחות הישנים ואלי בפרט.
היא בנחמדות סיפרה לי שהחליפו מנהלת והגיעו שתי מנהלות מקסימות ושהיא מציעה שאני אדבר איתם,שמחתי מאוד,הגעתי הביתה הרמתי טלפון למרפאה וקבעתי להיפגש עם אחת המנהלות.
אף אחד לא טרח להתקשר להגיד לי שהמנהלת שאיתה קבעתי פגישה לא הגיעה היום,הגעתי סתם למכון,יצאתי מעבודה במיוחד,שיניתי את הלוז שלי,שרפתי דלק על מנת להגיע לפגישה ולספר סוף סוף על כמה שאני לא מרוצה,אבל אף אחד פשוט לא טרח להודיע לי.
המנהלת השנייה הייתה בחדר,דפקתי על הדלת הסברתי לה את המצב היא ביקשה שאמתין כמה דקות ואז אכנס אליה,אבל לפתע צץ משהו(לא ברור אם אישי או קשור לעבודה) והיא כבר לא התפנתה אלי יותר,היא דיברה אלי בצורה כל כך מזלזלת וכל כך מגעילה שאני כל כך נעלבתי ולא האמנתי שזה קורה שיצאתי עם דמעות מהמכון מכעס וייאוש.

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה