פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכפיר של אנשי החברה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התחלתי טיפול בלייזר לפני כשנה, כבר בהתחלה לא הייתי בטוחה בתוצאות שיתקבלו עבורי. האחראית בסניף נורא שכנעה ואמרה שאם לא רואים תוצאות בהמשך יהיה ניתן להפסיק וכו וכו. השתכנעתי כמובן. בהמשך לא ראיתי תוצאות מיטביות ואמרו לי תנסי להמשיך. אני כבר אחרי טיפול 6 (מתוך 10), האחראית של הסניף דיברה איתי לגבי רצוני להפסיק את הטיפולים ולקבל החזר כספי וקבעה לי שוב ביקורת. בביקורת הרופאה אמרה ש"היא רואה אכן שיש צמיחה של שיער אבל היא מאמינה שיהיה בסדר בסוף הטיפולים" וכשאמרתי לה שאין לי נשירה לא היה לה ממש מה לומר. למעלה משבוע אני מחכה שאחראית הסניף תחזור אליי, כאשר כל יום אני מתקשרת לסניף ועדיין לא קיבלתי מענה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור הטיפולים פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה