פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבקשת ביטול עיסקה ופצוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע פניתי לסניף בסנטר ומילאתי דף מצב בריאות ובו פירוט העובדה שעברתי התקף לב לפני 5 שנים ופירוט התרופות אותן אני נוטלת מאז...גם אמרתי זאת בע"פ למנהלת הסניף שהבטיחה שאין כל בעיה שאעבור הסרת שיער בלייזר באזור בתי השחי ומפשעןת במבצע של 1+1
היום הגעתי לטיפול ראשון עם הכנה נפשית ואמלה ולאחר גילוח עמ"נ לגלות שהמטפלת שעיינה בדף הרפואי התקשרה לייעוץ ונמסר לה שלא אוכל לעשות את בתי השחי. המנהלת בשיחת ההכרות לפ]ני שבוע יכלה לומר זאת ולהימנע מכל שיווק המבצע 1+1 ומעוגמת הנפש ,היא פעלה בחוסר מקצועיות משווע.
בנוסף הובטח לי שצוות המטפלות הן רופאות ואחיות מוסמכות -המטפלת שהועידו לי היום אינה לא רופאה ולא אחות מוסמכת[נאלצה להודות לאחר שביקשתי לראות הסמכה]
לאור כל הנ"ל אבקש ביטול עיסקה במיידי, מחר יורד תשלום ראשון משניים מסכום כולל של כ-1540 ש"ח]
אשמח גם לפצוי כלשהו.
אינני מעונינת לעבור טיפול הסרת שיער בנטורפיל
הטעיה, ביטול זמן סוג הנזק :
ביטול עיסקה במיידי פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה