פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ממנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הגעתי לטיפול, לאחר שבקשתי מספר פעמים שאני רוצה שרופאה תטפל בי הגיע הרופא לטיפול. לא הסכמתי להיכנס וביקשתי שוב שאני רוצה רק רופאה. קבעו לי מועד טיפול אחר, לאחר חודשיים כשהתקשרו לתזכר אותי באותו יום על הטיפול שוב הפקידה אמרה שהרופא הוא זה שיטפל. אחריי שהסברתי לה שדחיתי את התור כיוון שפעם הקודמת ביטלתי טיפול בגלל שלא רציתי את הרופא היא אמרה שהיא תדחה לי ביומיים ותקבע אצל רופאה. יומיים לאחר מכן בעודי בדרך לטיפול התקשרתי להודיע שאאחר בחצי שעה. הפקידה אמרה אין בעיה הרופא מחכה לך. שוב רופא??? הרגשתי שאני כבר מדברת לקירות, יומיים קודם לכן דחיתי להיום כי רציתי רופאה. לאחר ויכוח של כמה דקות היא אמרה לי אין בעיה תגיעי ואני אעשה לך את הטיפול. פקידה אמורה לעשות טיפול???
הגעתי לסניף למרות זאת וכשהגעתי מנהלת הסניף אמרה לי איחרת בחצי שעה אני לא יכולה להכניס אותך. אמרתי לה שהודעתי לפקידה והיא אמרה לי להגיע למרות שאני מאחרת. כשהגעתי למרפאה המנהלת צעקה עליי והשפילה אותי ליד כל הממתינים ואמרה שבגלל שאיחרתי לטיפול אני לא אכנס. הלכתי הביתה והתקשרתי שוב להגיד שזה לא בסדר ושהם הוציאו לי את החשק לחזור שוב לטיפולים ובתגובה המנהלת אמרה לי "אז אל תחזרי".
מדובר במרפאה פרטית ששילמתי את מיטב כספי לטיפולים להסרת שיער , למה מגיע לי יחס כזה? עכשיו אחריי שהם קיבלו את כספם מה איכפת להם שאני לא אחזור...
סיון
עלבון, בזבוז זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה