פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רמז13 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאתר תלונה שלום, שמי אלי מיכאלי בן 25 מנתניה,קודם כל תודה מראש, אני אזרח פשוט ואין ביכולתי פתרון כיצד להתמודד עם מערכת ענקית כזו .
המקרה היינו לגבי חברת "נטורפיל" ויחסם ללקוחתיהם. בתאריך 27.2.07 סגרתי עיסקה עם חברת "נטורפיל"- חברה להסרת שיער בלייזר. התשלום בוצע לאחר יומיים במלואו ובמזומן. נקבע לי תור לטיפול הראשון רק לאחר כשבועיים עד שלושה עקב עומס רב ומכיוון שרוב שעות טיפול היום תפוסות, אחרי התפשרות מצידי על השעה שנקבע לי, ביום הטיפול עזבתי את עבודתי מוקדם מהרגיל ומיהרתי לטיפול שנקבע לי. כשעה לפני הטיפול קיבלתי שיחת טלפון מהמנהלת שלדבריה יאלצו לדחות את הטיפול למועד אחר מפאת לחץ ועומס. שביקשתי לדעת מדוע הדחייה נאמר לי כי סוג המכונה שאני צריך ספציפית התקלקה, לאחר מכן השתנה ה"הסבר" לכך שהרופאה חולה ולאחר מכן שונה שוב לכך שהבן של הרופאה בבי"ח לאחר שלא קיבלתי את שלל ה"הסברים" השונים, התוודתה בפניי המנהלת באומרה כי זה למעשה טעות של פקידה שלא שיבצה אותי נכון. מה שבמיוחד תמוהה בעיניי הוא שבחוזה מפורט שכאשר לקוח יאלץ לבטל את תורו מכל סיבה שהיא הוא חייב להודיע לחברה על כך עד48 שעות לפני ואם לאו יקנס ב100 שח אבל שזה נוגע לחברה מה קורה? ובתור חברה שמעוניינת לשמור על שמה הטוב בשוק ועל חוג לקוחותיה היא איננה אמורה לפצות אותי? לאחר שלא ניצבו בפניי הרבה ברירות, חזרתי הביתה עם תור חדש לעוד כשבוע וזה שוב נקבע לאחר התפשרות מצידי בזמנים. לאחר הטיפול נדרש זמן הפסקה של כחודשיים עד לטיפול הבא. נקבע לי תור חדש ע"י פקידה לתאריך ה10.5.07 וכשהגעתי מוכן לטיפול (יש צורך בלגלח את השערות כ-24 שעות לפני הטיפול), לאחר המתנה באתי לבקש להיכנס בשעה 20.15 כפי שהוזמנתי ונודע לי שלמעשה אינני רשום כלל. לאחר שהוצאתי אסמכתא שמאשרת את התאריך שנקבע לי, מסתבר כי למעשה אותה פקידה שזימנה לי את התור טעתה והזמינה תור ללקוחה אחרת. לאחר שסבלנותי פקעה, ביקשתי להזיז אחרים או להיכנס מאוחר יותר בין מטופלים אך לפי דבריי הפקידה "אין זאת אפשרות כלל וכי הטיפול ארוך" והיא עוד בנוסף טרחה ליידע אותי כי "היינה עייפה ורוצה ללכת הביתה ואין מה לעשות". ביקשתי לדבר עם אחראי או מנהלת וקיבלתי תשובה שלילית לכך ושוב תגובה של אין מה לעשות. (מה שמעניין בסיפור הוא שרצו לסגור לי עיסקה אותה מנהלת סניף דאז גב רונית ברנס השיגה 3 אישורי מנהלים שונים כדי לסגור לי עיסקה באותו הערב בשעה שהייתה מאוחרת.) לאחר ויכוחים עם הפקידה אלינור גבאי קיבלתי את הנייד של מנהלת הסניף החדשה ששמה מיכל שהסבירה לי שאין מה לעשות והיא לא תשאיר עובדת ורופא שעות נוספות כי המכונות לא עובדות לאחר השעה 22.00 ואתקשר יום ראשון לקבוע תור חדש.(שוב הטעות שלהם- ואני הייתי אמור לשתוק, לקבוע תור מחדש ולהמתין בשקט.) לאחר ששאלתי מה היא כן יכולה לעשות בנושא שדבר כזה לא יקרה שוב כי הדבר בלתי נסבל וזאת פעם שניה נאמר לי כי אינני כלל סמכות שיכולה לדרוש הסברים ואין לי זכות להגיד לה מה לעשות ושאני מפריע לה בשעות הערב בביתה, שאיננה בעבודה ושמצידה אני יכול לתבוע אותם.
אינני מעוניין להישאר בכזו חברה עם שירות גרוע ומזלזל כל כך כלפיי הלקוח אך נותרתי לדעת כי למעשה אין לי ברירה כי אני חתום על חוזה חד צדדי אשר היינו "דרקוני" שמוציא את החברה "נקייה" מכל מעשה וטעות, ואין שום דרך לקבל פיצוי על עוגמת נפש שלא נגמרת מצידם.
האם הלקוח צריך לשלם בכספו ובזמנו על טעויות החברה ולהמשיך לספוג ולשתוק?
אשמח אם תעזרו לי בבקשה להתמודד מול גוף גדול כל כך שאין עם מי לדבר שם אלי מיכאלי רזיאל 31/11 נתניה מיקוד 42470
עלבון, סוג הנזק :
שיפור השירות במיידי פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה