פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כוויות ברגליים-ביטול עסקה נושא התלונה:
shemesh karin שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מלחה-ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך טיפול לייזר ברגליים ,נכוויתי קשות , התקשרתי לסניף ביקשו שאבוא לביקורת ,המנהלת ,שולמית,שלחה אותי עם משיחה, ביקשתי לבטל את העיסקה שאיני רוצה המשיך יותר איתם, אמרה שאני מדברת שטויות שאחזור אחרי הכל ואם עדיין ארצה לבטל תבטל ואין שום בעיה , כל הזמן אמרה שאני נסערת שאני נסערת שתפצה אותי ושאם ארצה לבטל תבטל בהמשך. התקשרתי שוב אחרי שבועים {הסניף לא חזר אליי}ביקשתי לבטל, אמרו שהיא תחזור אלי ולא חזרה, לאחר שתפסתי אותה אמרה לי להגיע לביקורת ואל הסכימה לדבר בטלפון על כלום. הגעתי פיזית{נסיעה של שעתיים ממקום ביתי} אמרה שתפצה אותי עם סדרת טיפולים לידיים ושאין מה לבטל ושתחזור אלי בהקדם עם תשובות לגבי הכל , היא לא חזרה אליי ! התקשרתי ,אמרה שניסתה לתפוס אותי ולמה אני לא עונה?! ,אין סיכוי שניסתה לתפוס אותי, לא ראיתי שום שיחה, ביקשתי לבטל את העיסקה שוב , אמרה שאגיע אליה לביקורת נוספת ורק אז תוכל להשלים את הדוח ולטפל בי , הסברתי שאני לא רוצה להגיע אליהם ושאני רוצה שתבטל לי את העיסקה! אחרי שאיימתי בתביעה משפטית ושהסברתי שנהגתי בסבלנות במשך חודשיים ואין לי כבר סבלנות אמרה שתטפל בנושא, מאז ,אני כבר יומיים מנסה להשיג את השירות לקוחות של הסניף לדבר עם המנהלת של המקום לבטל את העיסקה!!! ואףאחד לא חוזר אלי. שיש לציין שאני עם צלקות ברגליים וממשיכה לשלם על כך.
כספי , גופני , ונפשי סוג הנזק :
החזר כספי מלא בהקדם פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה