פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי חוזה ללא הסברים או התייחסות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחוזה 142 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי טלי. אני התחלתי טיפולים ברשת נטוראפיל לפני מספר שנים (עוד לפני פשיטת הרגל). שילמתי את מלא התשלום לפני תחילת הטיפול ונפגעתי מפשיטת הרגל. בשלב מאוחר יותר הבנתי שהחברה נרכשה על ידי בעלים חדשים ומאפשרים למטופלים לשלם מחיר נוסף כדי להמשיך את הטיפולים שלא הושלמו עבורם.
מאחר ושילמתי כבר הרבה מאוד כסף, בחרתי להמשיך את הטיפולים בתשלום נוסף (אך פחות מהאפשרויות הנוספות בזמנו).
גם בחתימה מול החברה החדשה ביקשתי לשלם פר טיפול ונעניתי בשלילה. שוב שילמתי את מלא המחיר עוד לפני תחילת הטיפולים.
כאשר חתמתי על החוזה, ולאחר שיחה עם מנכ"ל החברה, הגענו להסכמה הכוללת שינויים קטנים בחוזה הסטנדרטי.
כיום, לאחר עוד מספר שנים, החברה אינה מוכנה לעמוד בתנאי החוזה (כאשר התשובה שקיבלתי שוב ושוב היא שזה לא התנאים שמופיעים בהצעת המחיר, אציין גם שאין ברשותי ולא קיבלתי הצעת מחיר).
לאחר מספר חודשים שניסיתי לדבר עם איזשהו מנהל בחברה שיוכל לעזור לי (אין שום טלפון, כל פעם מענה, המתנה והבטחות כוזבות שיחזרו אליי).
לאחר זמן רב חזרה אליי אחת המנהלות. בשיחה הטלפונית היא הסכימה "לבוא לקראתי", אך עדיין לא לעמוד בתנאי החוזה שחתמתי מול החברה.
אציין גם שההתייחסות שקיבלתי בפעמים הבודדות שהצלחתי לדבר עם מישהו היתה מזלזלת ולא הולמת.
בסיכום השיחה הטלפונית ביקשתי שישלחו לי את הסיכום הטלפוני וציינתי שאני רוצה שיחזרו אליי שוב מפני שהסיכום הזה אינו מספק אותי.
לאחר מכן קיבלתי מייל שאינו תאם לסיכום הטלפוני. שוב התקשרתי ושלחתי מייל חזרה וביקשתי שוב ושוב שיחזרו אליי.
לא חזרו אליי. לאחר מכן, שלחתי פקס למנכ"ל החברה, ללא התייחסות. את הפקס שלחתי מספר פעמים לאחר שלא זכיתי להתייחסות.
המצב כרגע הוא שאין עם מי לדבר ויש חוזה שלא מוכנים לכבד.
בנוסף אציין גם שבמהלך הטיפולים ציינתי שאני מודאגת מההתקדמות והבטיחו לי שוב ושוב שההתקדמות טובה ואגיע לתוצאות להן ציפיתי.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי שיאפשר לי לקבל את הטיפול במקום אחר פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה