פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא תמורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעשרים לחודש יצרתי קשר עם סניף ראשון לציון במטרה לקבוע תור לטיפול בלייזר. הפקידה קבעה לי תור לעשרים ואחת לחודש (יום אחרי) לשני אזורים. אמרתי לה שאני מטופלת בשלושה אזורים ולכן אני מעוניינת בתור אחד לכל שלושת האזורים כדי לא להגיע פעמיים. בתגובה אמרה: ״נשאיר את התור משוריין ואם יהייה ביטול נקבע תור חדש״. בתמימותי הסכמתי משום שכמובן לא תיארתי לעצמי שהדבר יכול לפגוע בי בצורה כלשהי. על אחת כמה וכמה שהפקידה סיפרה לי על ההפסקות המרובות של הרופאה. זאת ועוד, הפקידה לא יידעה אותי שבמידה ואינני מגיעה, מחייבים אותי כאילו הגעתי. כמובן שאת החוזה האחיד שעליו חתמתי לפני שנתיים אינני זוכרת בצלילות. לאחר מכן נודע לי כי החוזה דורש ביטול של כעשרים וארבע שעות לפני הטיפול. כמובן שמצב זה הוא בלתי אפשרי גם אם התכוונתי להגיע לתור מלכתחילה משום שהתור נקבע פחות מעשרים וארבע שעות לפני זמנו. לדעתי זהו כשל רציני מאוד. שכן, אמרתי לה בפירוש שלא אגיע פעמיים לעשות טיפול. זהו חוסר תום לב בהתגלמותו שכן היא אפילו לא טרחה להזכיר את העובדה שאם אינני מגיעה יש חיוב על התור. לטיפולכם.
כספי סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה