פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה בעת התשלום. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין- קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשבאתי להתעניין בהורדת שיער לצמיתות בסניף מודיעין (בקניון)- בלי שום ידע מוקדם - נאמר לי שהמחיר לאזורים שבחרתי הוא 4500 שח- בדגש על הורדת שיער לצמיתות.
בטיפול השביעי שלי, הגעתי לטיפול בהרגשה של תסכול שהטיפול לא משפיע עליי, יש לי אותו כמות שיער כמו בהתחלה אמנם זה צומח רק לאחר חודש וחצי לאחר הטיפול (אחרי הנשירה של הישער), אמרתי למטפלת שאולי אפשר לצמצם את הזמן בין טיפול לטיפול וקיבלתי תשובה שהשאירה אותי המומה, שחבל על הטיפולים שלי כי גם ככה נשאר לי רק 3 טיפולים - מכאן הבנתי ששילמתי 4500 שח רק לעשרה טיפולים!! לפני כן אף אחד לא ציין בפני שהתשלום הזה הוא עבור 10 טיפולים, לא כשהתעניינתי, לא שבאתי לסגור את העסקה, אני לאורך כל הדרך הבנתי שזה הסרה לצמיתות ואציין ששאלתי כמה טיפולים בד"כ עושים, אף אחד לא ציין תשובה בטענה שזה אינדיבידואלי.
בטיפול האחרון שלי ששאלתי את המטפלת (מטפלת חדשה בסניף) כמה טיפולים עושים, כי אני לאחר טיפולים עדיין לא מרגישה שיפור היא טענה שבערך 15 טיפולים.
אציין שאני מרגישה מרומה, ובטח שאצטרך להמשיך בטיפולים (ואני אצטרך) זה לא יהיה ברשת הזאת.
בנוסף עוגמת נפש סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה