פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוגמת נפש וחוסר כבוד למטופל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר לקראת הטיפולים האחרונים שלי, בנוסף לזה שאי אצטרך לקחת עוד טיפולים והתוצאה הסופית לא מספקת הבנתי השבוע כי בנאטורפיל זה לא יהיה. המנהלת סניף בחיפה הייתה חביבה למדי כשבאתי לשלם אבל בזמן הטיפול היו עיקובים כל פעם בטור. שזה עוד ניתן להבנה עד שלפני כמה ימים הגעתי ממרחק מכובד לסניף בחיפה 10 דקות לפני שהטיפול שלי אמור להתחיל, ומה.. המתנתי כ 45 דקות! המנהלת אמרה כי הבחורה שנכנסה לפני "עושה אזור רגיש" כשהבחרה יצאה התברר כי היא איחרה בחצי שעה ואני זו שסבלה מזה. הטיפול שלי היה קצוב לשעה וחצי, ראיתי שלא אספיק את שני האזורים בזמן שנותר (מיהתי לעבודה..מה לעשות שלהמתין בתור לטיפול זהו לא כל סדר היום שלי). ביצעתי טיפול באזור אחד וכשהתכוונתי לצאת לאוטובוס כי יש לי עוד נסיעה ארוכה המנהלת סניף אמרה כי אם לא אכנס לטיפול שקבעתי הוא ירד לי מהטפולים. האיום והשקרים זה ממש חצה קו אדום!.גם מעקבים אותי וגם מאיימים שיורידו לי מהטיפולים! חוצפה ממש. סניף מגעיל! לא ממליצה לא להתקרב לשם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
פיצוי הולם פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה