פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת תור ללא עדכון הלקוחה ואז הפחתת טיפול ללא ידיעתה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 17/2 הייתי אמורה לעשות טיפול שאורכו כשעה. בדרכי לטיפול כשכבר כמעט והגעתי לסניף, התקשרה אליי המטפלת ואמרה שהנני מאחרת וכי רשמו לה שאני אישרתי את הקדמת התור - דבר שהיה שקרי ואף לא פנו אליי בבקשה כזו. מאחר ולדבריה, לא תוכל לבצע לי את הטיפול במלואו אלא רק איזור קטן בחרתי שלא לבצעו כלל תוך כדי שהתרעמתי על החוצפה שבדבר. הטיפול הבא נקבע לתאריך 5/6 בשעה 11 וכשהגעתי לסניף כעשר דקות קודם לטיפול, התברר שמופיע להם בטעות תור של 5 דקות לביקורת בלבד לשעה 11:50... אחרי דין ודברים התור נדחה ל 9/6 ובמועד זה כשחתמתי על הטיפול שבוצע, גיליתי להפתעתי שלגבי התור שנלקח ממני בפברואר - על לא עוול בכפי, אני משלמת באיבוד טיפול ואפילו מבלי שאף אחד ידע אותי על כך. לדברי המזכירה בתאריך 9/6 (שדיברה אליי בגסות) - ניסו להשיג אותי בטלפון על מנת להקדים לי את התור דאז ואף השאירו לי הודעה. אולם, אין לי מענה קולי, ( וגם אם היה - האם זה מאפשר להקדים תורים ללא קבלת אישור?) ובעיקר - זה כבר לא מספר הטלפון שלי מזה שנתיים ויש במכון את המספר החדש שלי כמובן שהריי המטפלת התקשרה אליי לברר היכן אני... ובכל מקרה, עד שלא מקבלים אישור ממטופלת להקדמת התור, לא הגיוני להקדים לה אותו... ואח"כ גם לחייב אותה בגין טיפול שלא הגיעה אליו... ועוד מבלי לאפשר לה לערער על כך. במעמד זה ביקשתי לשוחח עם המנהלת (בפעם השנייה ) אך נמסר לי שהיא עסוקה וזה יקח זמן רב (גם בפעם השנייה) והבטיחו שהיא תחזור אליי... אז הבטיחו - כבר עברו שבועיים...
+ בזבוז זמן רב ועגמת נפש סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה