אילן נגר, מנהל פניות ל |
שם ותפקיד: |
אנו מודים על הפנייה ושמחים על ההזדמנות לבדוק ולהשיב.
המדובר במשלוח מאנגליה שהחברה שחררה עבור הנמען, מר נבון שמחי, בהתאם לצורת התשלום בה בחר השולח ובכפוף לחוקי המכס. המשלוח נמסר למר שמחי ביום 10/06/08.
במעמד מסירת המשלוח, בתום לב, השליח לא גבה תשלום עבור עלויות המע"מ והשחרור הכרוכים במשלוח ולפיכך, עוד באותו היום, בסמוך מאוד למועד המסירה, הוא שב אל הנמען כדי לגבות את התשלום בעבור השחרור בצירוף חשבונית החיוב.
הנמען שילח את השליח לדרכו וסירב לשאת בעלויות הכרוכות בשחרור המשלוח, או לחילופין להחזיר את המשלוח לשליח, אף שנמסר לו מפורשות, כי יש באפשרותו שלא לקבל את המשלוח ולהחזירו לידי השליח.
ניסיונותינו להשיג את הנמען טלפונית לאחר עזיבת השליח את המקום כדי להסדיר את הנושא בדרכי נעם לא צלחו. הנמען מצידו לא עשה ולו מאמץ קטן ליצור קשר עם החברה במישרין להסדרת הנושא, אף שעמדה בפניו האפשרות לעשות כן.
החברה פעלה כאן ללא דופי ואילו היה הנמען נאות לשתף פעולה או פונה אלינו במישרין להסדרת הנושא, אזי בלי כל ספק ניתן היה להסדיר את העניין לשביעות רצון הצדדים ולהימנע מטרחה ואי נעימות מיותרת.
בברכה,
אילן נגר
מנהל פניות לקוחות
|
תגובה: |
על הנמען לשלם את עלויות השחרור הכרוכות במשלוח. |
פתרון: |
|
|