|
|
|
|
|
|
שואב אבק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי שואב אבק פרוסמן בדצמבר 2006 עם אחריות לשנה. הוא התקלקל באוגוסט 2007 ועבר לתיקון. כמעת חודשיים הם לא מתקנים אותו. כל הזמן אומרים שאין מנוע וחברה פרוסמן בירושלים אומרת ששלחו מנוע לחיפה לפני חודש.כששואלים מתי יהיה אפשר לקחת שואב אבק הם אומרים תתקשרו שבוע הבא וככה כבר חודשיים.אני מאוד מבקשת לעזור. תודה מראש.
|
|
|
|
|
|
|
|
פרוסמן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|