פרטי התלונה

תלונות בימות כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר עזרה וטיפול נושא התלונה:
יפה נועה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי בהופעה של אדיר מילר בתיאטרון ירושלים.
הסאונד היה גרוע ולא שמעו אותו ברור עד כדי כך שחצי מההופעה ומהבדיחות הייתי עסוקה בלנסות להבין את מה שהוא אמר.
התאכזבתי ביותר ופניתי בתלונה לתיאטרון שהפנו אותי לבימות והתשובה שקיבלתי היתה שאפנה לאחראית הסאונד, שזה לא בעיה שלהם ושאם רק אני התלוננתי אז אי אפשר לעשות כלום..
לקחת את מלוא סכום הכרטיסים היה אפשר...
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בימות כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה