פרטי התלונה

תלונות בימות כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה בגין עמלת טיפול בהזמנה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שמאי 8 ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, יצרתי קשר ביום חמישי האחרון עם משרד הכרטיסים בימות על מנת לרכוש כרטיס למופע קרקס מידראנו - פניתי בעקבות מבצע ישראכרט - כרטיס בסך 29 ש"ח + 200 נקודות, לתדהמתי בסיום ההזמנה ציינה הנציגה בפני שהיא מוסיפה לחיוב סכום של 15 ש"ח בגין דמי טיפול - סכום מופקע ויקר ללא כל סיבה, שביקשתי לדעת מדוע גובים סכום כזה - ממה הוא מורכב ואיזה עלויות בדיוק יש להם שהם צריכים לגבות מכל הזמנה טלפונית 15 ש"ח - הון עתק במספר דקות שגורף המשרד מכל המזמינים, הנציגה סירבה לפרט ואמרה שזאת העמלה כן או לא - כמובן שאנו האזרחים לא יכולים לרכוש כרטיסים שלא באמצעות משרדי הכרטיסים ולכן לא נותרת לנו ברירה אלא להסכים לגביה בניגוד גמור להסכמתינו, מבירור עם יתר משרדי הכרטיסים שצויינו על ידי חב' ישראכרט למימוש ההטבה נאמר לי מכולם שעמלת הטיפול היא 15 ש"ח - כלומר יש כאן קרטל סמוי של משרדי הכרטיסים למחיר אחיד מתואם מול הלקוחות - פשוט מחדל !!!!
אשמח אם תלונה זו תטופל באופן דחוף ותועבר לידי הרשויות המטפלות בנושא זה.
עד לא מזמן היה נהוג להוסיף סך של שקלים בודדים כגון 3 ש"ח לטיפול בהזמנה וניתן לומר שזה עוד סביר מאחר ויש עמלת כרטיס אשראי ולכן לא התקוממנו - אך 15 ש"ח זאת שערוריה.
כספי סוג הנזק :
להוריד מיידית את עמלת הגביה לסכום שלא עולה על 3 ש"ח פתרון נדרש :

בימות כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה