|
|
|
|
|
|
התעיית הצרכן |
נושא התלונה: |
יום ראשון 07 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
באתר הישרוטל הופיעה הודעה על מבצע שמשמזמין נופש בין התאריכים 31.7.11 עד 11.08.11 מקבל 500 ש"ח ל"ביזבוזים ברשת ישרוטל" ללא התנייה (לא היה כתוב בכפוף לתקנון המבצע וכול').בעקבות המבצע הזה הזמנו נופש בין התאריכים 7/8/11 ועד ל10/8/11 , 3 לילות דרך חברת קשרי תאופה ונאמר לנו שהמבצע מקבלים בהגעה למלון.
כשהגענו למלון נאמר לנו בקבלה שהמבצע נגמר וזאת טעות באתר(יש לנו דף מודפס מתאריך 7/8/11) ולא נתנו לנו את ה-500 ש"ח. היום הם כבר שינו את הנוסח באתר.
לאחר ויקוחים ובירורים לא קיבלנו שום דבר מהם.
זה ממש עבודה בעיניים על הצרכן.אני מבקשת להתייחס לתלונתי.
|
ונפשי |
סוג הנזק : |
אני מעוניינת לקבל פיצוי על הטעייה הזאת בשווי ערך למצע שפורסם באתר של הישרוטל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המלך שלמה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|