פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
באתר הישרוטל הופיעה הודעה על מבצע שמשמזמין נופש בין התאריכים 31.7.11 עד 11.08.11 מקבל 500 ש"ח ל"ביזבוזים ברשת ישרוטל" ללא התנייה (לא היה כתוב בכפוף לתקנון המבצע וכול').בעקבות המבצע הזה הזמנו נופש בין התאריכים 7/8/11 ועד ל10/8/11 , 3 לילות דרך חברת קשרי תאופה ונאמר לנו שהמבצע מקבלים בהגעה למלון.
כשהגענו למלון נאמר לנו בקבלה שהמבצע נגמר וזאת טעות באתר(יש לנו דף מודפס מתאריך 7/8/11) ולא נתנו לנו את ה-500 ש"ח. היום הם כבר שינו את הנוסח באתר.
לאחר ויקוחים ובירורים לא קיבלנו שום דבר מהם.
זה ממש עבודה בעיניים על הצרכן.אני מבקשת להתייחס לתלונתי.
ונפשי סוג הנזק :
אני מעוניינת לקבל פיצוי על הטעייה הזאת בשווי ערך למצע שפורסם באתר של הישרוטל פתרון נדרש :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה