פרטי התלונה

תלונות המלך שלמה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית דמי ביטול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
דרך חברת אופיר טורס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 חדרי אירוח במלון המלך שלמה באילת ל 3 לילות מתאריך 28/5 דרך אופיר טורס. לצערי אבא של בעלי נפטר ביום שבת 19/5 באופן פתאומי. ביום ראשון 20/5 בבוקר הודעתי ע"כ לסוכן וביקשתי לבטל את העיסקה (שבוע ויום לפני מועד העיסקה) להפתעתי הרבה הסוכן הודיע לי כי עפ"י המדיניות של הרשת (ישרוטל) עלי לשלם קנס בסך 120 ש"ח לחדר ז"א 240 ש"ח. לחילופין איפשרו לי לבחור תאריך אחר בו ברגע (5 דקות לפני ההלוויה) לחודש הקרוב בלבד. הדבר הכעיס אותי מאד - לא יתכן שבמצב שכזה בו בעלי נמצא באבל כבד יגבו ממני דמי ביטול על הודעה של יותר משבוע לפני המועד אשמח לקבל את תגובתכם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

המלך שלמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה