|
|
|
|
|
|
גבית דמי ביטול |
נושא התלונה: |
יום ראשון 20 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
דרך חברת אופיר טורס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 חדרי אירוח במלון המלך שלמה באילת ל 3 לילות מתאריך 28/5 דרך אופיר טורס. לצערי אבא של בעלי נפטר ביום שבת 19/5 באופן פתאומי. ביום ראשון 20/5 בבוקר הודעתי ע"כ לסוכן וביקשתי לבטל את העיסקה (שבוע ויום לפני מועד העיסקה) להפתעתי הרבה הסוכן הודיע לי כי עפ"י המדיניות של הרשת (ישרוטל) עלי לשלם קנס בסך 120 ש"ח לחדר ז"א 240 ש"ח. לחילופין איפשרו לי לבחור תאריך אחר בו ברגע (5 דקות לפני ההלוויה) לחודש הקרוב בלבד. הדבר הכעיס אותי מאד - לא יתכן שבמצב שכזה בו בעלי נמצא באבל כבד יגבו ממני דמי ביטול על הודעה של יותר משבוע לפני המועד אשמח לקבל את תגובתכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המלך שלמה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|