אי מתן שירות והתעלמות מוחלטת מלקוח |
נושא התלונה: |
הרטמן צבי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 28 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה28.6.2005 הזמנתי דרככם שני ספרים:
זאב הים / ג'ק לונדון
חשיבה ביקורתית / ורדה ליברמן (בהוצאת האונ' הפתוחה)
שוחחתי עם נציג בטלפון כדי למסור לו את פרטי כרטיס האשראי. הנציג מסר לי
שאין את הספר חשיבה ביקורתית במלאי ולהשיג אותו יקח קצת יותר זמן. הודעתי
לו כי הנני טס ליותר מחודשיים בתאריך ה18.7 ואם יהיה ניתן להשיג את הספר
עד אז. הנציג הבטיח לי כי זאת לא אמורה להיות בעיה וכי עד התאריך הזה בטוח
יגיע הספר.
במשך כל השבוע שלפני הטיסה, מידי יום ביומו, ניסיתי ליצור קשר עם החנות
אך ללא הועיל. השארתי הודעה באחד הימים הראשונים של השבוע ולאחר כמה ימים כבר לא היה ניתן להשאיר הודעה מכיוון שהתא הקולי היה מלא.
ביום 17.7, כאשר לפנות בוקר שלמחרת אני טס, הצלחתי ליצור קשר עם החנות
בבקשה לבטל את החיוב. החיוב לא בוצע ולכן ביקשתי לבטל את ההזמנה.
התרעמתי על שבזמן האלטרנטיבי של 20 יום יכולתי בוודאות למצוא
את הספרים במקום אחר אך לא ניסיתי כיוון שהייתי שקט שהזמנתי דרך בוקמי.
למיטב הבנתי חנות אינטרנטית שאמורה להתחרות בחנויות פיזיות בד"כ מתחרה לא רק במחיר, אלא גם בטיב השירות.
בסופו של דבר עליתי על המטוס ללא הספרים!!
כאשר פניתי לבעל החנות הוא ענה לי בבוז: "אבל מה אתה רוצה?! לא חייבתי אותך."
בקיצור, התנהגות מחפירה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|