פרטי התלונה

תלונות Bookme

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. ביום 16.10.2012 רכשתי ספר "אמא הטילה ביצה" מאתר bookme.co.il, בסכום כולל של 45.2 ₪ (כולל 9.9 ₪ דמי משלוח).
2. המוצר הועבר למשלוח על ידי החברה ביום 23/10, והגיע אל ביתי מספר ימים לאחר מכן.
3. מיד עם קבלת האריזה ופתיחתה – התגלה כי הספר אינו בר שימוש כלל, היות וכל דפיו דבוקים זה לזה בחוזקה, ובאופן שאינו מאפשר כל דפדוף בו.
4. מיד עם קבלתו וגילוי פגם זה יצרתי קשר טלפוני עם חברת בוקמי, במספר המופיע באתר החברה: 03-5583069, ונעניתי ע"י גב' בתיה. תיארתי בפני גברת בתיה את הבעיה והיא הבטיחה כי כבר ביום ראשון 04/11/2012 יגיע ספר חדש חלופי למשרדכם, והיא תשלח אותו אליי.
5. מאז ועד היום חלפו כבר 8 ימים ו...לא דובים ולא יער. כל המיילים אשר נשלחו במהלך השבוע לשירות הלקוחות של החברה – נענו בהתעלמות מוחלטת ! בשיחות הטלפונית – האחריות מועברת מאחד לשני. וגם הפעם היתה תשובתה של גברת בתיה כי היא "במקרה ענתה לטלפון", וכי "אנשי השירות לא עובדים כעת" וכד'.
6. ביום 08.11.2012 שוחתי שוב עם גברת בתיה וביקשתי לקבל מיד זיכוי כספי בגין המוצר הפגום שסופק. היא הבטיחה כי תעשה זאת למחרת, אולם כמובן שדבר לא קרה.
באותו היום אחה"צ, ומארח שהבנתי כי "אין עם מי לדבר" בחברה - נשלח מכתב בפקס' למנכ"ל החברה - מר רחמים זלוף. במכתב זה תוארו כל השתלשלות האירועים דרישה לקבלת זיכוי כספי מלא, מאחר ונראה כי אין ביכולתם לספק מוצר תקין וראוי ובפרק זמן הגיוני (כבר עברו יותר מ-3 שבועות מעת ביצוע ההזמנה ועד עתה לא התקבל בביתי מוצר תקין ושמיש !!) גם מכתב זה לא קיבל כל תגובה עניינית.

מבקשת לקבל זיכוי כספי בגין המוצר הפגום - ספר שכל דפיו דבוקים זה לזה, ואינו בר שימוש כלל. (הספר נמצא בידי כראייה וכהוכחה במידה ואאלץ לפנות לערכאות משפטיות לקבלת הזיכוי הכספי, והוא כמובן יישלח מיידית לחברה מיד עם קבלת הזיכוי המלא בכרטיס האשראי עמו שילמתי).

בושה וחרפה שהחברה לא טרחה לבדוק איזה מוצר היאמוציאה תחת ידיה, ושלחה ללקוחות מוצר פגום, בלתי שמיש, ועוד היא מגדילה לעשות וממשיכה להתעלם מפניות חוזרות ונישנות, בכתב ובטלפון לקבל הזיכוי הכספי המלא.

זוהי כמובן הפעם האחרונה בה אזמין מוצר דרך אתר בוקמי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי ופיצוי בגין עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף. פתרון נדרש :

Bookme שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות אתר הספרים בוקמי שם ותפקיד:
בתאריך 1610 בוצעה הזמנה דרך האתר. בתאריך 2310 נשלחה החבילה ללקוחה. הלקוחה יצרה איתנו קשר לגבי קבלת ספר פגום. בהתאם למדיניות האתר על הלקוחה להחזיר לנו את הספר הפגום ובמקביל אנו מזמינים את הספר מהספק שכן הוא לא נמצא במלאי. ברגע שהספר הפגום מגיע אלינו אנו שולחים ללקוחה את הספר החדש לאחר בדיקתו לוודא כי הספר תקין.
יש לציין כי הספר היה תקין מבחינה חיצונית. לצערנו אין באפשרותנו לבדוק כל עמוד בכל אחד מהספרים שאנו שולחים ללקוחותנו. אנו מקבלים ספרים חדשים מההוצאות לאור ולעיתים קורה כי בהדפסה נוצר פגם בספר.
הספר הפגום עדיין לא חזר למשרדנו והלקוחה ביקשה לבטל את העסקה. כפי שהובטח ללקוחה ברגע שהספר יגיע אלינו אנו נזכה אותה עבור כל הסכום.
בברכה,
צוות בוקמי.
תגובה:
הספר הפגום עדיין לא חזר למשרדנו והלקוחה ביקשה לבטל את העסקה. כפי שהובטח ללקוחה ברגע שהספר יגיע אלינו אנו נזכה אותה עבור כל הסכום.
בברכה,
צוות בוקמי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה