פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול נאות במכשיר חדש נושא התלונה:
שמואלי שרון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט רכשתי מכשיר נוקיה לומיה בבסטמובייל באילת. מיד עם תחילת השימוש, הסוללה של המכשיר לא החזיקה מעבר לשעתיים שלוש בלבד. החלפת סוללה לא עזרה. בסטמובייל שלחו את המכשיר ליורוקום ב-16/9. יורוקום טוענים שקיבלו את המכשיר רק ב-1/10 ומאז הוא "בבדיקה מקיפה". כל תשובה שניסיתי לקבל לגבי לוח זמנים צפוי נתקלה בתשובה שהמכשיר ב"בדיקה באמת מקיפה". ביקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות, מיכל, נציגת השירות שענתה לי, אמרה ש"זה לא רלבנטי עכשיו" ושהוא יחזור אליי כשהוא יגיע לזה, כי הוא מטפל בפניות קודמות.
יורוקום מחזיקים במכשיר חדש שלי מעל חודש, ואין לי כל אפשרות לקבל תשובה אמיתית וברורה מה קורה עם המכשיר.
המכשיר נרכש עבור חברה, ויש לנו עוד 4 מכשירי נוקיה בחברה. עם השירות לקוחות של יורוקום, לא בטוח שארכוש עוד מכשירים להם הם נותנים את השירות!!!
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר פגום במכשיר חדש! פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה