פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי לסלולרי zte נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשנו שני מכשירים מדגם zte blade III. במשך השנה אחד המכשירים נכנס לתיקון כארבע פעמים. טלפון שני נמסר לתיקון לפני כחודש והוחזר רק כיום אם תקלה שיורקום אינו מסוגל להתגבר אליה שלטלפון הזה אי אפשר להוריד אפלקציות כמו וויבר וואטסאפ וכדומה אשר משבשים את רשימת אנשי קשר,על שם אחד רושמת עשרים מספרים ודילר הרשמי של zte,בסט מובייל מסרב לעשות טרייד אין ובמספר סניפים כאשר שאלנו לגבי טרייד אין(הטלפון עוד היה באחריות יורוקום) פשוט צחקו לנו בפנים ואמרו שאם המכשיר הזה ניתן רק לזרוק לפח, כלומר יצא שלפני שנה זרקנו אלפיים שקל לפח.
כספי סוג הנזק :
מכיוון שיורוקום לא מסוגל להתגבר על בעיות, הם חייבים להחזיר לנו לפחות חצי מהסכום. פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה