פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחה ליצור קשר עם החברה כדי לדעת לאן לשלוח את המכשיר לתיקון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי עבור אימי סמארטפון uniden מחנות קרביץ עם אחריות שנתיים של יורוקום היבואנית של המכשיר
אתמול אימי הופתעה לגלות שהמכשיר לא נדלק ללא שום סיבה נראית לעין, מדובר בסך הכל חודשיים מהקניה.
בעיקרון זה לא העניין...יש אחריות, רק הבעיה העיקרית היא שלא ניתן ליצור קשר עם יורוקום. הצלחתי פעם אחת להשיג נציג שלהם בטלפון 3131* שהיפנה אותי לנקודת שרות בקניון הזהב. כשהתקשרתי אליהם התברר שזו לא המעבדה אלא רק איסוף מכשירים. בקיצור אני מנסה יום שלם לדבר עם מישהו שיתן לי את כתובת המעבדה כדי לשלוח לשם את המכשיר עם חברת שליחויות מטעמי רק אין עם מי לדבר!!!!
בזבוז זמן סוג הנזק :
מבקשת בסך הכל שיהיו יותר זמינים עבור לקוחות שנתנו להם את מיטב כספם עבור מכשירים. ושהנציגים לא יירדמו על הטלפון פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה