שרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברנו משרד וביקשנו העתקת שרות לכתובתינו החדשה בתאריך 29.12.15. טכנאי לא העתיק את השרות כמו שצריך ומאז התגלו עוד ועוד תקלות.. למשל לא היה לנו משיבון וכשהקו הראשי היה בשיחה מי שחייג אלינו שמע צליל תפוס כי השיחות לו דילגו לשאר הקוים (עוד 5).. בקיצור הפסדנו הרבה פניות טלפוניות מלקוחות ואין לתאר את הנזק הכלכלי שנגרם לחברה. לאחר מכן היו כאן עוד טכנאים שהגיעו מספר פעמים עד שכל התקלות תוקנו. סיוט לחייג אל המוקדים שלכם כי המספרים שבאתרי האינטרנט לא מעודכנים, כך שטורטרתי הלוך ושוב אצל נציגי השירות בין המוקדים השונים. השיא היה כשהטכנאי האחרון שהיה מתואם להגיע לא הגיע בזמן שתיאמנו אלא בבוקר שלמחרת וזאת בטענה שהוא התקשר, ביקש לשוחח איתי ואמרו לו שאני לא נמצאת, אז הוא פשוט לא הגיע, בלי להזדהות אפילו, בזמן שמנכ"ל החברה ישב וחיכה לו עד 5 וחצי בערב. ...לאחר כל זה דיברתי עם מיכאל, מנהל במוקד הטכנאים, לא אהבתי את הדרך שבה טיפל בתלונות שלי וביקשתי לשוחח עם מנהל בכיר יותר. מיכאל הבטיח שיחזרו אלי עוד באותו היום, (רביעי האחרון) ולא חזרו אלי כמובן. וגם מיכאל לא עונה לי מאז....
אני דורשת מנהל בכיר מאוד (!) שיחזור אלי וינסה להסביר את קומדיית הטעויות העצובה שקרתה פה. וכמו כן שגם יחשוב על פיצוי הולם עבור כל הלקוחות שבוודאי הפסדנו
.
בברכה, יהב 036481667
קליאנטה החברה למוסיקה בע"מ ח.פ. 513468405
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|