פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה לגבי מחיר כולל של החבילה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המקרה:
ביום בהיר הגיע לבית הורי בעקבות פניה של אימי לשדרוג מכשיר סוכן מכירות מטעם יורוקום וביצע שדרוג למכשיר של אימי - תוך כדי אותו מפגש ביקש הסוכן את הפרטים שלי ועלה מול מוקד תפעול מכירות לבדוק לגבי החבילה העכשיוית שלי -
לאחר שקיבל את האינפורציה וראה באיזה גובה תשלום אני עומד מידי חודש הציע לי :
חבילה שכוללת 200 דקות שיחה לכל יעד +
שדרוג למכשיר נוקיה 6280 (לפני כן היה לי 6100)
חבילות תוכן בעלות של 12 שקלים למיטב זכרוני והכל כולל הכל 168 שקלים.
כאשר כאן הנקודה העיקרית בפנייתי - כאשר שאלתי אותו לגבי ביטוח לסלולרי הגיב ישירות שזה כולל כאשר אמי נמצאת לידי שאלה גם מיד האם אצלה זה כולל ואז ציין
הסוכן שבגלל שאני במבצע סטודנטים וזה מכשיר חדש וכו זה כולל ביטוח אך
אצל אימי יש מה שנקרא "אחריות יצרן" לשנה שהיא ללא עלות - כאשר שמעתי
על "אחריות יצרן" ישירות הגבתי שאני חייב ביטוח כאשר במכשיר 6100 היו לי
מספיק הגעות למרכז השירות בעקבות תקלות כאלו ואחרות ובגלל ההכרות שלי
עם עצמי שאני חייב מכשיר חזק פיזית והן טכנית - סוכן המכירות שמע את דברי והנהן בראשו.
חשוב לציין שאני מרגיש מרומה שבמקרה הגעתי למרכז השירות לתקן את המטען של הנוקיה ובמקרה הנציגה שם ציינה בפני שאין לי בכלל ביטוח !?!?!?!?
אני נדהמתי לגלות שאני כמעט חצי שנה בלי ביטוח למזלי לא היה צורך אבל כרגע בצורה המיידית היה חשוב לי לבטח את המכשיר ועכשיו העלויות ממש ממש ממש לא משתלם על פי הסוכן שגרם לזה להראות אטרקטיבי מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(
לתשלום החודשי מתווסף כעת 40 שקל כפול 36 חודשים = 1440 שקלים!
שכולם ידעו שצריך להיזהר מהסוכנים של יורוקום !
עד אשר ימצא פיתרון בשבילי .
מיותר אבל חשוב לציין שכאשר פניתי למוקד השירות לנציגה בשם אמילי - היתה מאוד לא שירותית ומאוד לא נעימה הטונציה שלה היתה פשוט מחרידה ובתור פתרון ניסתה לעלות את הסוכן מכירות כדי שהוא יתחיל להתווכח איתי שכמובן הרי היה ברור שהוא לא יגיד שהוא אמר שזה כולל ביטוח,נו באמת!
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגובה דמי ביטוח ל 36 חודשים! פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה