פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר קיבלתי במתנה טלפון אלחוטי של חברת יורקום.לאחר 4 חודשים הטלפון התקלקל ושלחתי אותו לתיקון בתחנת השירות "יעיל" בחדרה.(הנני מתגוררת בזכרון יעקב).בתחנת השירות שוחחתי בטלפון עם נציג חברת יורוקום העונה לשם "גילי" הסברתי לו מה התקלה בטלפון ושתעודת האחריות שברשותי לא חתומה,הנ"ל ענה שלא צריכה להיות בעיה ושהוא יטפל בעיניין במידת הצורך.
במהלך החודש התקשרתי מספר פעמים לתחנת השירות "יעיל" לבדוק אם הטלפון תוקן.כל שבוע דחו אותי לשבוע הבא "תנסי ביום חמישי הבא".לאחר כחודש וחצי הטלפון הגיע לתחנת השירות וכשחיברתי אותו הסתבר לתדהמתי שהטלפון לא תוקן.התקשרתי למוקד השירות וענתה לי פקידה בשם "דנה" ,הסברתי לדנה את כל השתלשלות הענינים והנ"ל ענתה לי כתגובה שהינה רואה שאכן הטלפון לא תוקן אך בטוח יש סיבה מוצדקת לכך והיא תבדוק ותחזור אלי.לאחר שעה לערך התקשר טכנאי וניסה לבדוק איתי אם דיברו איתי/תיאמו אותי בנושא הטלפון מאחר ואין לו שום מושג מאיזה סיבה הטלפון לא תוקן.דנה פקידת השירות שוב חזרה אלי וטענה שלא ברור למה הטלפון לא תוקן.מאוד כעסתי לקבל תשובה כזאת לאחר המתנה של חודש וחצי בנוסף לכך שמראש דרשתי מדנה לדבר עם אחראי בכיר
במידה ואין לה תשובה עינינית!!!!!! לבסוף סוכם שאשלח שוב את הטלפון לתיקון בתחנת השירות בחיפה "קלרקום" מאחר שבתחנה זו האיסוף מתבצע כל יום ומאחר ורציתי לקצר את התהליך שלחתי את הטלפון עם שליח, והובטח לי ע"י דנה שטטפל אישית בנושא ושתתקשר לעדכן אותי שהטלפון יגיע לשירות בד בבד שתדאג שיטפלו בו במיידי!!!!!הטלפון הגיע לתחנת השירות בחיפה 13.5.בתאריך 16.5 התקשרתי שוב למוקד השירות ובדקתי שוב עם דנה מה עלה בגורל הטלפון שלי.דנה "הודיעה לי שברגעים אלו ממש הכניסה את הטלפון לתיקון,ושעד יום ראשון הטלפון ישלח לחיפה ז"א 20.5.כעסתי מאוד מאחר שדנה לא היתה מספיק אחראית לעדכן אותי שהטלפון הגיע,ולא עמדה בהבטחתה שהטלפון יתוקן במידי!!!תשובתה היתה שיש הרבה מכשירים לתיקון.
לסיכום למרות הצהרותכם על על אמינות,על עמידה בזמנים,אינכם אמינים ובעיקר הנכם מזלזלים בלקוחות וזאת בלשון המעטה.לא נתקלתי מעודי בפקידת שירות שמעירה ללקוח שחוזר על דבריו מספר פעמים ולא עומדת בהבטחותיה,לא יודעת לתת ללקוח מענה מהיר ויעיל.וחבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תלונתי זו תועבר באינטרנט לעוד כמה גופים שעוסקים בתלונות הת\ציבור.
אודה לכם מאוד אם מכשיר הטלפון שלי יגיע בקרוב.




עוגמת נפש סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה