פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצינות מוחלטת וזילזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתור תקוח של יורוקום (מאז שאני זוכר את העצמי תמיד היה לי NOKIA ) אני מאוד מאוכז
קודם כל בגלל האי רצינות שלהם קבעתי עם איש מכירות שהוא יגיעה לאשדוד כדי למכור לי מכשיר בשעה 12.30 -13. לכן הנצגיה אמרה לי שהוא יצור איתי קשר רבע שעה לפני (ז"א 12.15-12.30). שאלתי את המציגה על טלפון שבו אני יוכל ליצור קשר עם המוכר הזה במקרה והוא לא יתקשר אז היא אומרת לי: "אין צורך אנחנו חברה רצינית".
אני חכיתי כל היום ביטלתי דברים כדי שלא לפספס אותתו ובשעה 13.00 אני מתקשר למודש שאול מה קורה.. נאמר לי שמכירות לא עובדים היום ואין להם פיתרון בישבילי.
מה שחברה הזאתי עושה מבחינתי נקראת זילזול בלקוח ואי רצינות מוחלטת
עוגמת נפש סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה