פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון אלחוטי דגם 6322k אולימפיה+2 ניידים נוספים (מחודש) נושא התלונה:
מיארה יוסי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
דב פרידמן 2 רמת גן 52141 כתובת:
תיאור הבעיה:
הטלפון בבסיס המרכזי איבד את מסך התצוגה שלו לאחר 6 חודשי שימוש,
השמיעה ברמה מאוד נחותה יש הד שחוזר ביזמן דיבור,הלחצנים דורשים מאמץ בלחיצה על מנת להגיב
שפניתי לחברה נאמר לי שהיתה לי אחריות לשלושה חודשים בלבד ויש לשלם על התיקון כפי שידרש .
אין לי שום כדאיות לתקן מכשיר זה מיבחינת העלויות
ציפיתי מיורקום לרמה אחרת
בתודה מראש
יוסי
כספי סוג הנזק :
פיצוי כל שהוא פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמית רייפר- מנהלת הדר שם ותפקיד:
חברת יורוקם תקשורת דיגיטלית בע"מ מעניקה חשיבות רבה לנושא איכות השירות ואנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להעמיד לרשות לקוחותינו ממגוון המוצרים והשירותים.
הלקוח רכש את מכשירו מתצוגה לפני למעלה משנה ולכן הוסבר לו שמאחר ומכשירו אינו במסגרת אחריות עליו לשלם עבור התיקון.
תגובה:
בדיקת המכשיר ללא חיוב והצעת מחיר מראש לתיקון כולל הנחה או תיקון ללא חיוב ,תלוי במהות התקלה.
אפשרות נוספת היא שדרוג המכשיר בזיכוי גבוה מהרגיל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה