פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

29.1.08
לכבוד- יורוקום, מח' פניות הציבור
מאת- דלית קפלן
הנדיב 11א הרצליה
0523282374
[email protected]

הנדון- ביטול עסקה

זוהי דרישה לביטול עסקה שנערכה בין נציג יורוקום, אלי בצלאל, לבין דלית קפלן ביום ה' 24.1.08.
העסקה שהצגה ע"י נציג המכירות היתה למכירת מכשיר מתוצרת נוקיה והצטרפות לחבילת שרות של חברת סלקום תמורת התחייבות ל3 שנים לשמש לקוחה של חברת סלקום והחזר חודשי קבוע של עלות המכשיר כזיכוי בחשבונית.

הנציג הגיע לאחר שמיוזמתו התקשר למספר הסלקום שלי והציע לי לשדרג , כדבריו, את המכשיר, שכן, כך אמר, כלקוחה ותיקה שעלות שיחותיה גבוהה, אני זכאית לתנאים אלו.
כששאלתי את הנציג האם התקשר מחברת סלקום, ענה שהוא "מחברת יורוקום דרך חברת סלקום".

למחרת הוא הגיע לביתי עם זוג מכשירים והציע לי לבחור מבין שני דגמים מתוכם המליץ על דגם Nokia6120 ובחרתי שני מכשירים מדגם זה.
בנוסף אמר מר בצלאל, שאם לא אהיה שבעת רצון מהמכשירים אוכל להחזירם לידיו בתוך 14 ימים ואף השאיר את כרטיס הביקור שלו.
בתוך כך, הוציא מתיקו את המסמכים לחתימה, הצביע על שורת החתימה, הושיט לי את עטו ושם חתמתי.

כבר באותו הערב בשימוש ראשוני המכשירים התחממו באופן שלא יכולתי לקרבם לאוזני ולדבר בהם.
במהלך הימים הבאים שבו המכשירים והתחממו עם כל ניסיון לשימוש בהם.

חמישה ימים לאחר ביקורו של מר בצלאל בביתי, התקשרתי אליו על מנת להחזיר לידיו את המכשירים.
הוא הציע להחליפם בדגם אחר ואני ביקשתי בכל זאת להחזירם ולבטל את העסקה.
מר בצלאל טען שאינו יודע מתי יתפנה לסור לביתי והציע שאחזיר את המכשירים בסניף סלקום הקרוב.

משהגעתי לסניף סלקום בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, נציגת השרות של סלקום החלה לבצע את תהליך החזרת המכשירים אלא שבשלב בו פנתה לנציגת יורוקום לשם קבלת אישור נדרש לביצוע ההחזרה, נציגת יורוקום סירבה לבקשתה.
נציגת יורוקום, גב' אתי בן שמחון, מסרה לנציגת סלקום שעלי לשוב ולפנות למר בצלאל "שתדבר איתו", כך אמרה.
כשהתקשרתי שוב, עוד בהיותי בסניף סלקום, הוא אמר לפתע שאין באפשרותו להחזיר את המכשירים ושעלי לשלם קנס של 234 ש"ח עבור כל אחד מהמכשירים בגין ביטול העסקה.
כשהזכרתי לו שטרם חתימת העסקה אמר בפירוש כי אוכל להחזיר את המכשירים בתוך 14 ימים ענה "תסתכלי טוב בחוזה".
גם כששבתי והתקשרתי לגב' בן שמחון לא היה מענה לפניותיי.
משאחד המנהלים בסניף סלקום, שהופתע ממהלך העניינים התקשר בעצמו לגב' בן שמחון, זו ענתה לו :" אנחנו יורוקום ולא סלקום" ושהיא ורק היא כנציגת יורוקום, יכולה לאשר את החזרת המכשירים ואין היא מאשרת זאת.

משכך ובייאושי, התקשרתי שוב למר בצלאל והסכמתי להחליף למכשיר מדגם E65 ומדגם 6500 וקבענו שיבוא לביתי עם המכשירים בשעה 16:00
אלא שזמן קצר אח"כ הוא התקשר שוב, אמר "רגע, אבל את השתמשת במכשירים" ולפיכך אין באפשרותו אף לבצע החלפת דגם וכי עליי לשלם את הקנס בגין ביטול העסקה, בסך 468 ש"ח עבור שני המכשירים.

מאליו מובן שתנאי בחוזה המקנה 14 ימי ניסיון שבסופם האפשרות להחזיר את המכשיר, תוכנו אינו השארת המכשיר בקופסתו חתום ונעול ללא שימוש סביר המקנה למשתמש בו את היכולת לתהות על קנקנו של המכשיר וסגולותיו, אלא לנסותו ממש.
תקופת ניסיון של שימוש במוצר היא דבר שגור שגם חברת סלקום מספקת.
לא כל שכן מעורר תרעומת ובלתי סביר לחלוטין שמכשיר שאינו תקין ולא רק זה "שאינו מוצא חן" כפי שהחוזה בפירוש מתיר, לא ניתן יהיה להחזירו, נהפוך הוא, חובת החברה לספק ללקוחותיה מכשירים תקינים.
המכשירים שנמסרו לי אינם תקינים.
חובת החברה לעמוד בהתחייבותה ליתן שימוש סביר למשך 14 יום וחברת יורוקום לא עמדה בכך.

בנוסף, נציג יורוקום, מר בצלאל, הציג עצמו במטושטש ובמעורפל כזרועה הארוכה של חברת סלקום, הן בשיחתו היזומה הראשונה בטלפון בה הציע לי לשדרג את מכשיריי והן בהמשך, עת הפנה אותי לסלקום להחזיר בה את המכשירים שסופקו לי על ידו.
מה שיוצר את הרושם השקרי שחברת סלקום היא העומדת מאחוריו ויכולה לתת מענה להסקת המכירה שהוא יזם.

גברת בן שמחון התנהגה, בלשון המעטה, ברמת שירות שאינה הולמת חברה המתיימרת לשווק את המכשירים הסלולאריים הטובים בעולם ורמת ה"תקשורת" שיצרה גב' בן שמחון אינה זו המוצגת חדשות לבקרים בפרסומות החברה ובמצגיה כלפי קהל הלקוחות. נהפוך הוא.

לפיכך דרישתי היא לבטל את העסקה שיסודה במצג שווא ובהטעיה והמשכה בהפרה בוטה של תנאיה
ולקחת את המכשירים מידיי לאלתר.


בכבוד רב דלית קפלן

עותקים-
עו"ד ליאורה קפלן
חברת סלקום
הרשות להגנת הצרכן
מדור צרכנות "גלובס"
כספי סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה