פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות והתעלמות מצרכי הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.07 הגיע אלי סוכן של יורוקום בשם עידן בר חיים והציע לי לשדרג את 2 מכשירי הפלאפון שברשותי. לאחר שהציע את כל הצעותיו שאחת מהם הייתה לשנות את חבילת השיחות של אישתי (450 דקות ב-142 ש"ח כולל מע"מ) קיבלתי את הסכמתו והסכמתי לשדרג את המכשירים ל- 6267 NOKIA.
באותו רגע נתגלתה בעיה כי לא ניתן להעביר את הזכרונות במכשיר למכשירים החדשים אז הנציג הבטיח כי ביום למחורת הוא יוציא את הפלט זכרונות מהמכשיריםויביא לי אותם אישית עוד הצעתי לו כי הוא יכול לפקסס לי את הרשימה אך הוא אמר כי עליו להביא לי זאת אישית, כמו כן הודגש כי במכשירים ישנן מספרי טלפונים חשובים שאני ואישתי צריכים אותם ביום יוםושאין לנו מאיפה להביא אותם בשנית ( עבודה, מרפאה, עורכי דין, הסעות, משפחה וחברים) יש לציין כי אנו בתקופה של רכישת דירה ובנוסף אישתי בתקופת הריון מתקדם.
מאז אותו רגע שהסוכן יצא מפתח ביתי לא ראיתי אותו ובנוסף לא קיבלתי את הפלט זכרונות שהובטח לי יותר מכך מאותו רגע מצאתי את עצמי רודף אחרי הסוכן ומשקיע את כל זמני ב"לירדוף" אחרי הסוכן רק כדי שיביא לי את מה שהובטח לי.
במהלך כשלושה שבועות רדפתי אחרי נציגי שירות של סלקום והייתי בקשר יומי כ-3 פעמים ביום שיפתרו לי את הבעיה אך אף אחד לא הצליח לבצע זאת ובמיקרים שהצלחתי לתפוס את הסוכן עידן אז הוא השמיע לי תירוצים כגון "לא הספקתי, הבאתי לחבר שיביא לך, שמתי את זה בתיבת דואר אחרת, אין לי זמן כי יש לי המון פגישות ..."
לאחר כ-10 ימים מאז שדרוג המכשירים שהבעיה עדיין לא נפתרה אז התגלה כי גם המסלול שהסוכן הציע לי אינו קיים בסלקום כלל (450 דקות ב- 142 ש"ח כולל מע"מ) ועוד באותו היום הגעתי למרכז השרות של סלקום כדי לבטל את העיסקה כי פשוט עבדו עלי, אך שם נאמר לי כי ה סוכן שהיה אצלי בבית הוא סוכן של יורוקום ורק הוא יכול לבטל את העיסקה, באותו הרגע שיצאתי ממרכז השרות התקשרתי לנציגי השרות של יורוקום ודיברתי עם אחת בשם שלומית ודרשתי שיבטלו לי את העסקה אך גם היא הבטיחה לעזור לנו במהירות האפשרית ואים היא לא תצליח אז יש לנו 14 יום מאותה שיחה לבטל את העיסקה. כמו כן מיותר לציין כי גם תהליך זה לקח שבוע שלם בסופו של דבר גם כתבתי מכתב תלונה ליורוקום שפשוט התעלמו ממנו ועד היום לא הגיע אלי סוכן כדי לבטל עיסקה ועוד נאמר לי כי אני מבטל עיסקה אז אני צריך לשלם "דמי פחת" של כ- 200 ש"ח על כל מכשיר בסופו של עיניין קיבלתי את הפלט זכרונות אחרי 3 שבועות אך התעלמו מכל הצרכים שלי כלקוח,יש לציין כי הפסדתי יום עבודה כי לא היו לי מספרי טלפונים כדי ליצור קשר עם נהג ההסעות, הוצאתי מס' שיחות יותר מהממוצע מה שעלה לי כלכלית, אישתי הפסידה בדיקה רפואית חשובה (חלבון עוברי), הפסדתי פגישה עם עורך דין של הדירה מה שגרם גם לעיקובים, כל זאת בגלל סוכן מכירות לא מקצועי ושקרן וגם נציגת שרות לא אמינה.
אם ידרש אז אני מוכן להציג את כל המסמכים בדרושים כדי להוכיח כי אני בתהליך של רכישת דירה ושאישתי בהריון ועוד אני מוכן לפקסס את המכתב שנשלח ליורוקום (ושלא יגידו שלא קיבלו אותו כי שלומית הודתה כי היא אמורה לטפל בזה)
עוד בדרישה שאני רוצה לבטל עיסקה נאמר לי ע"י שלומית כי "עלי" ליצור קשר עם הנציג ושאני צריך לרדוף אחריו גם לאחר כל מה שנגרם לי.
לאחר כל מה שעברתי מי אמור לפצות אותי על מה שנגרם, הפסד יום עבודה, הפסד בדיקה רפואית, עיקוב בתהליך רכישת הדירה, ומי יקח אחריות על כל זה?!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על כל ההפסדים שנגרמו עקב רשלנות של עידן + ביטול עיסקה וקבלת המכשירים היישנים ללא חיוב במחיר פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה