פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך LCD של יורוקום בשם יונידין 32 נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מסך יונידין 32 אנש .לאחר ההתקנה התברר לי שהתמונה
קופצת ונהפכת לאדומה לכמה שניות ולאחר מכן הכל מסתדר.ולפעמים רואים
הבהובים בתמונה.דיברתי עם השירות והציעו להחליף כבילים.
החלפתי חמש סיטים של כבילים והבעיה לא נפתרה.התקנתי במקום הטלויזיה החדשה
את הישנה והתברר לי שהבעיה אכן מהמסך החדש.
התקשרתי לשירות וענתה לי פקידה בשם סברינה שהעבירה אותי לטכנאי שלאחר
שהסברתי לו את הבעיה לקח ממני את הפרטים ואת מס הטלפון והבטיח
שתוך יומיים יצרו איתי קשר לתאם החלפת המסך במסך חדש{המסך היה בן יומיים}.
אחרי חצי שעה התקשרה אלי סברינה מהשירות והודיעה שהם לא יכולים
להחליף את המסך בלי שיבדוק אותו טכנאי .אמרתי לה שאין לי בעיה שיבדקו
את המסך,זכותם,אבל היא הפתיעה אותי שהטכנאי שלהם הוא קבלן משנה
ואם לא יראה תקלה הוא יחיב אותי ב250 שח.הודעתי לה שאם הטכנאי מגיע
לשתי דקות יכול להיות שלא יראה את התקלה לפעמים רואים את התקלה מיד
לאחר ההפעלה ולפעמים אחרי חצי שעה ולפעמים גם לא רויאים יום שלם.
היא אמרה שבכל זאת הטכנאי לא ישאר אצלי יותר מעשר דקות רבע שעה
ובמקרה שלא יראה תקלה יחיב אותי בסכום.הצעתי לה שאני אקח להם
את המסך עד אליהם לשירות אבל התברר לי שהם יושבים באשדוד
ושאין להם תחנות שירות באיזור שלי {אני גר בשרון}
האם זה חוקי שיגבו כסף מלקוח שרכש את המוצר שלהם ובהפעלה הראשונה
מתגלה בעיה.
כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה