פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון כפתור שנפל ממכשיר בין כחודש בגין טענה שעל תקלה זו אין אחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ממש לפני חג הפסח רכשתי בסקאל דיוטיפרי מכשיר נוקיה 6110 וממש אחר שחזרתי מחו"ל נפל כפתור הנמכת הוולויום בצד המכשיר וכעת משפניתי ליורוקום ברח' הנחושת בת"א נאמר לי שזה לא כלול באחריות ועלות התיקון הינה 120 ש"ח וזאת מפני שהם מכרו את המכשיר לדילר שמכר את המכשיר לסקאל דיוטי פרי לפני יותר משנה...ואין להם יכולת לקבל החזר מהחברה האם. אני לא מבין מדוע זה צריך לעניין אותי ממי ומתי קנו את המכשיר, אני רק יודעש רכשתי מכשיר ומיד לאחר מכן אחד הפתורים עפו בגלל איכות ירודה כי כפתורים אמורים להחזיר מעמד שנים מניסיון עם הרבה מכשירי נוקיה שהיו לי בעבר ואני גם לא מכיר אחריות לשנה ראשונה או שלושה חודשים ראשונים שהיא חלקית ולא מלאה. נאמר לי שהמנהלת לא הייתה והיא תברר זאת ביום לחרת ולכן אני אמתין ואצטרך להגיע שוב ולהמתין ולבזבז זמן
תיקון הכפתור שנפל ללא תשלום. מספיק הנזק ש הגעה פעמיים לאזור כולל תשלום חנייה פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה