פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא קוימו בחוזה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15.02.08 הגיע לביתי נציג מכירות של יורוקום נוקיה והציע לי לשדרג את 2 מכשירי הטלפון הניידים שברשותי. תלונתי מתייחסת בפרט לחיוב של אחד מהמכשירים מסוג נוקיה E65
אך בעיקר להתנהלותו של נציג המכירות של יורוקום.
התנאי להכנסתו לביתי היה שהשדרוג יהיה על בסיס זיכוי מלא של עלות המכשירים.
הנציג הבטיח שמכיוון שאני מחויב בכל חודש בסכום העולה על 99 ₪ בכל מכשיר בחשבונית שלי, לא אחויב בסכום כל שהוא עבור המכשירים ואקבל זיכוי מלא.
מכיוון שהיה ברור לי שאני לא מגיע לסכום של 99 ש"ח בגין שימוש בזמן אוויר בלבד בשימוש במכשיר שלי, אשתי ואני שאלנו אותו מס' פעמים האם 99 ש"ח הם בגין סך כל החשבונית או רק בגין שימוש בזמן אוויר? הנציג השיב בנחישות שההתייחסות היא לשורה התחתונה בחשבונית ולא רק זמן אוויר.
על סמך הצהרתו זו הסכמנו לבצע את השדרוג.
הנציג מילא במחשבו מסמך אלקטרוני הוא הסביר לנו שזה החוזה והגיש לי לחתימה משטח אלקרוני עליו חתמתי באמצעות עט אלקטרוני.
לא קבלתי לידי כל מסמך כתוב כל שהוא, לא ראיתי ולא קראתי את הפרטים אותם מילא הנציג במחשבו. הוא הבטיח שהחוזה יגיע אלי תוך מס' ימים בדואר.
עוד הסביר הנציג שמכיוון שמחזור החיובים שלי מתחיל בכל 14 בחודש אראה את החיוב הראשון רק בחודש אפריל.
מכיוון שבמהלך חג הפסח שהיתי בחו"ל וחזרתי ארצה ב 10.04 ורק לאחר כשבועיים מיום חזרתי נתקלתי בחשבונית של סלקום וראיתי שחויבתי בכ- 69 ש"ח עבור המכשיר המשודרג שלי.
בתאריך 04.05 פניתי לסלקום לבירור באמצעות הטלפון ונעניתי ע"י מוקדן שטען שעלי לפנות ליורוקום.
פניתי ליורוקום ונעניתי ע"י מוקדנית בשם אביטל שהפנתה אותי בחזרה לסלקום בטענה שהחוזה שחתמתי הוא מול ספק השירות ולא מול יורוקום והשליטה על החיובים והזיכויים נמצאת בידם.
פניתי שוב לסלקום הפעם נעניתי ע"י אושרית ולאחר ששמעה את דברי היא לא בדיוק ידעה מה לענות לי והבטיחה לחזור אלי מאוחר יותר.
מאוחר יותר היא שבה אלי וטענה שאינה רואה את החוזה שחתמתי עליו ועלי לפנות ליורוקום. שוב פניתי ליורוקם ושם טענו שלא יכול להיות שבסלקום לא רואים את החוזה והרי הוא נמצא במחשבים שלהם. לאחר שהסברתי את טענותיי לאביטל היא הבטיחה לבדוק את הנושא ולשוב אלי עם תשובות.
שוב שוחחתי עם אושרית מסלקום שמצאה לפתע את החוזה היא טענה שאני מזוכה בכל הסכום אך לא ידעה להסביר לי באיזה אופן מתבצע הזיכוי ושוב אמרה שהיא תבדוק ותשוב אלי עם תשובות.
אביטל מיורוקום שבה אלי בתשובה שהיא בדקה את החוזה ולפי תנאי החוזה כפי שמופיע אצלה אקבל זיכוי מלא עבור המכשיר בתנאי שאצבור 99 ₪ בזמן אוויר בלבד ולא כפי שאני טוען ומבחינתה החוזה תקין ואין לי כל סיבה לתלונתי.
טענתי בפניה שיתכן שהחוזה שהיא רואה אכן תקין על פניו אך הוא אינו משקף את מה שהובטח לי וכמו כן לא קבלתי מעולם העתק של החוזה ולדעתי נציג המכירות של יורוקום נהג שלא בתום לב ופשוט הונה אותי. בקשתי לקבל את שמו ומס' הטלפון שלו כדי לברר איתו את העניין ונעניתי שהוא כבר לא עובד בחברה. (מעניין מאד??!!)
אביטל השיבה שהיא מיד תשלח לי העתק של החוזה בדואר והיא תנסה לבדוק שוב את תנאי החוזה.
לאחר שהבנתי שאושרית ממוקד השירות הטלפוני של סלקום אינה מסוגלת ו/או לא יודעת כיצד לפתור את הבעיה הגעתי בעצמי למרכז השירות של סלקום שאיזור מגורי.

לאחר שהסברתי את המקרה לנציג שירות בשם חסון את כל השתלשלות המקרה הוא מיד הדפיס לי את החוזים של 2 המכשירים וטען שעל פי החוזה ועל סמך זמן האוויר שצרכתי בפועל אכן איני זכאי לזיכוי עבור המכשיר.
כדי לפתור את הבעיה, חסון הציע לי להחליף תכנית לתכנית אחרת שתכיל 250 דקות זמן אוויר וכך אקבל את הזיכוי המלא עבור המכשיר.
לא הסכמתי לקבלה לאור העובדה שזה לא פותר את הבעיה של ההבטחות שהבטיח נציג המכירות של יורוקום ואת העובדה שהחתים אותי על חוזה מבלי שידעתי על מה אני חותם ומבלי לקבל העתק של החוזה ולאור ההרגשה שהנציג של יורוקום פשוט "עבד" עלי והונה אותי.
פניתי למנהל המשמרת בסלקום ולאחר שהסברתי גם לו את השתלשלות העניינים הוא הביע הבנה לתלונתי ואמר שזה נראה ממש לא בסדר והוא הורה לחסון לבדוק את הנושא מול יורוקום וכיצד ניתן לממש את ההבטחות שהובטחו לי. נאמר לי שעד יום ו' אקבל תשובה לתלונתי.

היום, ללא קשר לסיכום שלי עם מנהל המשמרת בסלקום, התקשרה אלי אביטל מיורוקום כדי לברר אם החוזים הגיעו אלי והאם היא יכולה לסגור את הקריאה שלי במוקד שלהם.השבתי לה שהחוזים לא הגיעו ושוב הסברתי לה את עמדתי שמבחינתי הנושא לא סגור היא חזרה וטענה שהחוזה תקין והיא שוב תשלח אותם אולם לא ניתן לעשות דבר לשינוי החוזה שהרי חתמתי עליו והוא תקין לחלוטין.
בסיכום דברי הוספתי ואמרתי שלמרות כל הכתוב בחוזה עדיין אני טוען שהנציג שלהם הונה אותי ושהייתי מצפה שמישהו בכיר ממנה ינסה לפתור את הבעיה באופן שונה ואני מתכונן להגיש תלונה ולפרסם את המקרה בכל אמצעי שיראה לי. אני אף שוקל לבקש יעוץ משפטי כדי לבדוק האם יש לי אפשרות להגיש תביעה משפטית בעניין.
לאחר שהבאתי בפניכם את תלונתי אבקש את עזרתכם בבדיקת הנושא ובמידה ויש עילה להגשת תביעה משפטית אשמח לקבל יעוץ וסיוע משפטי.

בעת כתיבת מכתב זה קבלתי תשובה מסלקום שחברת יורוקום לא מוכנה לוותר וטוענת שחתימתי על החוזה מחייבת ולמעשה חברת יורוקום מתעלמת לחלוטין מהעובדה שסוכן מכירות שייצג אותה פשוט הונה אותי.
סלקום מציעה לי להחליף תכנית שתכלול בתוכה את הזיכוי עבור המכשיר אולם תכנית זו מגדילה את ההוצאה החודשית שלי עבור תקשורת הרבה מעבר למה ששלמתי לפני השדרוג והרי מלכתחילה התנאי שלי היה שלא אצטרך להגידל את ההוצאה החודשית שלי.

בברכה
ברוך הורוביץ

כספי, עלבון וזלזול סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה