פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום של חוקי המבצע/הגרלה "נוקיה זיהית זכית" והטעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' יגאל אלון 120 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 16/10/2005 השתתפתי במבצע שבנדון ע"י הרשמה באתר האינטרנט של חברת יורוקום.
מי שרשמה אותי להשתתפות במבצע, הייתה אחותי עדי, כך שלא הייתי מעורה בכל ענייני המבצע אשר אליו רשמה אותה אחותי בהפתעה.


ביום 2/11/2005 בשעות הבוקר המאוחרות (קרוב ל- 12:00 בצהריים) התקבלה אצלי שיחת טלפון, שיחת הטלפון הייתה מבהילה ולא ברורה.
בשיחת הטלפון האמורה, מאת נציגת החברה,אלישיה (כפי שהתגלה לי לאחר מכן), לא הזדהתה הנציגה, לא הבהירה במה מדובר, וכן לא מסרה לי פרטים כלשהם באשר לסיבת ההתקשרות – אלא רק דרשה לדעת האם ביצעתי שיחות טלפון אליהם (אל יורוקום) ממכשיר הפלא-פון שלי, והאם המכשיר ממנו אני מדברת שייך לי, הנציגה גרמה לי להרגיש כאילו מישהו ביצע שיחות מן הטלפון שלי ללא ידיעתי, וכאילו יש בעיה כלשהי עם שיחות הטלפון היוצאות מן המכשיר שלי.
ניסיתי לשאול את הנציגה שוב ושוב במה דברים אמורים, ולא זכיתי ממנה לכל מענה, וגם לא היה לי מושג על מה מדברת הנציגה משום שלמבצע נרשמתי דרך האינטרנט ולא התקשרתי אליהם!
בשלב כלשהו הצלחתי להוציא מאלישיה הנציגה כי מדובר במבצע כלשהו, ומיד אמרתי לנציגה כי ייתכן ואחותי רשמה אותי למבצע וביקשתי לברר את הנושא עם אחותי, הנציגה לא אפשרה זאת.

מיד עם תום השיחה המבהילה מיהרתי ליצור קשר עם אחותי כדי לברר האם ידוע לה במה מדובר.
עדי מיד נזכרה במה מדובר, וכך לא חלפו 15 דקות מרגע שבו דיברתי עם נציגתם, ועדי אשר ידעה במה דברים אמורים יצרה עמה קשר (עפ"י הטלפון שהיה בצג הפלא-פון) ואשרה את דבר השתתפותי בהגרלה.
הנציגה הודיעה לה כי היא תערוך בירור ותחזיר לה תשבה כי "חלה אי הבנה".
כעבור שעתיים התקשרה עדי שוב לברר מה עלה בגורל הזכייה ונאמר לה ע"י הנציגה כי "רק מי שמכשיר הטלפון רשום על שמו יכול להשתתף במבצע" (דבר שלא רשום בתקנון המבצע! – מה לגבי אנשים שאין להם טלפון נייד?! ומה לגבי אנשים שמקבלים טלפון ממקום עבודתם?!) וכי היא הועברה לרשימת ההמתנה.

תקנון המבצע מפרטבצורה ברורה את הליך מסירת ההודעה לזוכה, ואומר מפורשות כי הנציג ימסור הודעת זכייה, אשר רק לאחריה יברר פרטים עם הזוכה. לי לא נמסרה כל הודעת זכייה ברורה אשר לשונה "זכית במבצע" - כל שנעשה הם הפחדות ע"י הנציגה ששאלה שוב ושוב האם ביצעתי שיחות טלפון אל יורוקום מן המכשיר שלי, ולמרות בקשותיי הרבות סרבה לומר לה במה מדובר.

בנוסף תקנון המבצע מחייב הפעלת "שקידה סבירה" בנסיונות לאתר את הזוכה, האם שיחת טלפון אחת מהווה שקידה סבירה ?
עוד קובע התקנון כי רק כאשר לא ניתן יהיה לאתר את זוכה כלשהו יעברו לזוכה שאחריו – האם סביר הדבר כי 15 דקות מהוות זמן אשר ניתן לקבוע בו כי "לא הצליחו לאתר את הזוכה"???
אין זה סביר כי זמן קצר שכזה מעיד כי קיימת מניעה להעניק את הפרס! מדובר בזמן לא רב ומן הצדק היה לנסות ולאתר את הזוכה יותר מפעם אחת ו/או לפחות ליתן לי פרטים ו/או הזדמנות לנסות ולברר במה מדובר.

בימים אלו, מכשיר הטלפון מהווה את האמצעי העיקרי לשיווק, פירסום ומכירת מוצרים, ע"י סוכנים טלפוניים מטרידים, כך שעולה החשיבות להבהיר לזוכה במה דברים אמורים.
יתרה מכך לא אחת פורסמו מקרים בהם אזרחים תמימים נופלים קרבן לרמאויות שונות ולתרגילי "עוקץ" אשר מתבצעים דרך המכשיר הסלולרי, על כן שיחת טלפון מהסוג שביצעה נציגת החברה, מבלי למסור הודעה מסודרת על זכייה, מהווה שיחה מחשידה, וגורמת להטעיית הצרכן.

עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת הזכייה לזוכה פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה