פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה פגומה נושא התלונה:
יקואל נינה יקואל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רמת גן רח' דב פרידמן 2 כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצרי חשמל אצל אבי סופר בתל אביב אלנבי 122 , משה סופר הבן .
הטלויזיה עבדה בדיוק פעם אחת, ולמחרת הפסיקה לעבוד, התקשרתי לחנות והופנתי ליורוקום לאיתי מנהל מחלקת לקוחות פלזמה, סיפרתי לו את אשר קרה ונאמר לי בפקס - שלצערו אין באפשרותם להיענות לבקשתי להחליף את הטלויזיה ללא חיוב של 3,000 שקל, האם זה הגיוני שקניתי מוצרי חשמל בשווי של 35,000 שקלים לביתי החדש וקיבלתי טלויזיה פגומה שאין ברצונם לשמוע אותי ולענות לבקשתי, אני מבקשת את עזרתכם האדיבה, בתודה מראש נינה יקואל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
האם אפשר לבקש את עזרתכם לנושא , אני אלמנה, ואין מי שיוכל לעזור לי, תודה . פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמית שדה, מנהלת הדרכה שם ותפקיד:
חברת יורוקום מעניקה חשיבות רבה לנושא איכות השירות ואנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להעמיד לרשות לקוחותינו ממיטב המוצרים והשירותים.
במסך שברשות הגב' יקואל יש שבר.
שבר אינו במסגרת אחריות ולכן החלפת המסך כרוכה בתשלום.
תגובה:
בהמשך לפנייתה של הגב' יקואל לחברתנו ולפנים משורת הדין, ניתנה הנחה משמעותית להחלפת המסך.
לקוחותינו חשובים לנו, הצעתנו הנה בתוקף ואנו נשמח לעמוד לשירות הגב' בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה