הטעיה ע"י אשת מכירות- תודעת שירות נמוכה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קריית עתידים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
את הסאגה הבאה לא שמעתם. למדו והפיקו לקחים ע"מ שלא תחוו את "החוויה"
באוגוסט 06,רכשתי עסקת חבילה ל-4 מכשירי יורוקום,שירות ע"י סלקום.
שנה לאחר מכן 2 מהמכשירים העיקריים החלו לזייף(בעיית בטרייה,ניתוקים וכד'.
הגעתי למרכז יורוקום בקריית עתידים והופנתי לאשת מכירות בשם גלית אשר שמעה את הבעיה והחלה לכתוב נוסחאות במרץ על דף נייר וסיכמה: אני עומדת לשדרג לכם את ארבעת המכשירים,עושה לכם עיסקה זולה יותר. הסכמתי וחתמתי על העיסקה.(מיותר לציין כי לטעותי,הדף עליו כתבה גלית נותר כמובן בידה). בדיעבד,אני משלם יותר,חייבו אותי על כל 8 המכשירים(הישנים והחדשים) אני משלם על חבילת גלישה שלא ביקשתי ולא משתמש בה.......ושנה וחצי אני מבקש טיפול בבעיה כי הוטעתי בזדון - ללא פתרון. אמנם תמיד משתדלים לענות ומבטיחים כי מייד חוזר אלי מנהל/ת - ושום דבר.
היכן תודעת השירות? היכן לקיחת האחריות?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|