פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ע"י אשת מכירות- תודעת שירות נמוכה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קריית עתידים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
את הסאגה הבאה לא שמעתם. למדו והפיקו לקחים ע"מ שלא תחוו את "החוויה"
באוגוסט 06,רכשתי עסקת חבילה ל-4 מכשירי יורוקום,שירות ע"י סלקום.
שנה לאחר מכן 2 מהמכשירים העיקריים החלו לזייף(בעיית בטרייה,ניתוקים וכד'.
הגעתי למרכז יורוקום בקריית עתידים והופנתי לאשת מכירות בשם גלית אשר שמעה את הבעיה והחלה לכתוב נוסחאות במרץ על דף נייר וסיכמה: אני עומדת לשדרג לכם את ארבעת המכשירים,עושה לכם עיסקה זולה יותר. הסכמתי וחתמתי על העיסקה.(מיותר לציין כי לטעותי,הדף עליו כתבה גלית נותר כמובן בידה). בדיעבד,אני משלם יותר,חייבו אותי על כל 8 המכשירים(הישנים והחדשים) אני משלם על חבילת גלישה שלא ביקשתי ולא משתמש בה.......ושנה וחצי אני מבקש טיפול בבעיה כי הוטעתי בזדון - ללא פתרון. אמנם תמיד משתדלים לענות ומבטיחים כי מייד חוזר אלי מנהל/ת - ושום דבר.
היכן תודעת השירות? היכן לקיחת האחריות?

עוגמת נפש סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה