מסך LCD פגום וגררת אינסופית |
נושא התלונה: |
דהן אבישי |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר בדיקות מעמיקות קניתי מסך LCD של חברת פנסוניק שנראה איכותי מאוד, ולכן גם יקר משאר מתחריו בקטגוריה. לאחר כחצי שנה החלו להופיע בעיות שכתוצאה מהן לא נדלקה הטלויזיה אחת לשבוע, אלא אחרי המתנה ממושכת. האחריות עליה שילמתי כללה איסוף מהבית, ואכן כך היה. שבוע מאוחר יותר התקשרתי לברר מה עלה בגורלה, כיוון שאף אחד לא יצר עמי קשר, וגיליתי, לאחר שיחות ארוכות ובירורים, שהטלויזיה שלי נמצאת, לא במעבדה,
אלא במחסן החברה (!). 4 ימים מאוחר יותר הגיעו לביתי המתקינים, אולם אז גיליתי בתחתית המסך חריטות שלא ניתנות לבצע בנקל. שוב שוחחתי על שירות הלקוחות, ושוב היה צורך במספר שיחות ארוכות עד שהתקבל פתרון - להלחיף למסך מתצוגה. עברו למעלה משבועיים נוספים עד שהגיע המסך. שמחתי מאוד, אולם כבר באותו היום גיליתי בעיה נוספת (!), הרמקולים במסך שקיבלתי מקולקלים, ומהטילויזיה בוקעים צלילים צורמים עד מאוד, שהפכו את הצפייה בה לבלתי נסבלת. כפנייה אחרונה דרשתי לקבל מסך חדש, כרמית, מנהלת שירות הלקוחות שלחה בקשה לסמנכ"ל החברה לקבלת אישור להחלפה, אולם תשובתו (כמו תשובתה) לא התקבלה גם לאחר 5 ימים, גם לאחר פניות מצדי.
כעת, לאחר קבלת אפס פיצויים (שהובטחו לי לפני כחודש), יחס מחפיר וחוסר אחריות משווע, הנני חסר אמון לחלוטין בחברה הנ"ל. תלונה זו היא רק תוספת לפנייה המשפטית אותה אני יוזם.
|
עוגמת נפש, שעות עבודה שהלכו לאיבוד, שעות שיחה והמתנה לשירות הלקוחות |
סוג הנזק : |
מסך חדש ופיצויים על הנזק הנ"ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|