|
|
|
|
|
|
מוצר לקוי |
נושא התלונה: |
יום שני 10 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דב פרידמן 8 ר"ג |
כתובת: |
ראש העין פארק סיבל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון "יונידן" דגם:ACX600 ובדיעבד מסתבר שהוא דגם ישן נושן .
המכשיר מלא "באגים" מתנתק המסך נעלם ללא כל התראה מוקדמת וכו' יצויין כי המכשיר נמצא אצלי 7 ימים בלבד ובחברה מוכנים לתקן ללא החלפה לחדש אני לא מעוניין ביקון למכשיר בן שבוע ימים.
אני נעזר בכם למרות שאני פניתי לתוכנית צרכנית שתטפל בבעיה זאת
|
החלפה לדגם זה חדש או דגמים אחרים חדשים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|