פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי לטלפון נייד דגם E71 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר ברשותי כ 8 חודשים , לפני כחודש הופיעה במכשיר הטלפון תקלה - הסוללה נגמרת תוך 3 שעות.
מאחר והמכשיר בשנת האחריות הגעתי למעבדת החברה,לאחר כשעתיים תשובת המעבדה : גרסת המכשיר עודכנה והתקלה תוקנה.כמובן שהתקלה לא תוקנה כאשר שבתי שנית נציגת השרות טענה שיש לשלוח את המכשיר למפעל.לאחר שבוע המכשיר שב מן המפעל עם דו'ח המעיד על כך שיש תקלה במגבר GSM ולא ניתן לתקנו.פניתי למח' פניות הציבור של יורוקום והם חזרו אלי אחרי למעלה משבוע בטענה שמישהו טיפל בטלפון ועקב כך נגרם נזק למגבר ה GSM.כל נסיונותי להבהיר לנציגת השרות שלא פניתי למעבדה פרטית שאינה מוסמכת על ידם עלו בתוהו ולטענתם המכשיר אינו ניתן לתיקון ויש צורך בהחלפתו.
כספי סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה