פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה טרם ניקיטת הליכים תיק 600865613 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נ.קוריס ושו"ת משרד עו"ד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשנתיים מכשיר טלפון בייתי דרך בזק סטור במס' תשלומים דרך כ.אשראי. לאחר מס' חודשים עברתי לספק אחר במקום בזק.בזק גבתה את כל חובותיי כלפה ועצרה את התשלום לספק המכשיר יורוקום שאת העסקה לא בצעתי דרכה.בברור שביצעתי עם קבלת החשבונית האחרונה עם מוקד בזק נאמר לי שנותר חוב לספק המכשיר 349 ש"ח ולשאלתי אך סוגרים את התשלום הנותר , נאמר לי שיורוקום ישלחו אמצעי תשלום לסגירת הנותר.יורקום לא פנתה אליי ולא שלחה שום הודעה.
אני המתנתי לפניה על אף שלא בקשתי מבזק לעצור את המשך התשלומים.בתאריך 18.02.2010 אני מקבל מכתב ראשון מעו"ד המיצג את יורוקום נ.קוריס על החוב הקיים 349 בתוספת 99 ש"ח דמי טיפול בתוספת 500 ש"ח שכר טרחה.כששאלתי את הפקידה ממשרד עו"ד מדוע אני מקבל ממכם את הפניה הראשונה על החוב ולא מיורקום כפי שהוסבר לי אני לא מוכן לשלם את התוספות ,לא היתה לה תשובה עינינית והפנתה אותי לשרות הלקוחות של יורוקום.דברתי 3 פעמים עם הנציגה והיא הבטיחה שיחזרו אלי וכול פעם שלחה מייל למח' המשפטית עם הפרטים שלי ולא קבלתי מענה עד היום.לשאלתי מדוע ירוקום "מצאה אותי" דרך מכתב מעו"ד .מדוע אני צריך לשלם את התוספות
כספי סוג הנזק :
לשלם את החוב המקורי 349 ש"ח. פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה