פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול במכשיר טלפון אלחוטי שנמסר לתיקון בסניף קלרקום בחיפה נושא התלונה:
לביא כרמית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קלרקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ו', 09.04.10 הבאתי לתיקון לסניף "קלרקום" אשר נמצא בצומת וולקן בחיפה מכשיר טלפון אלחוטי תוצרת חב' UNIDEN, דגם 6100PRESIDIAN, מכשיר חדש שנקנה ב12/09, לפני כ-4 חודשים ועדיין נמצא במסגרת תקופת האחריות.
הפקידה שהיתה בסניף ששמה רחלי קיבלה את המכשיר ואת החשבונית והבטיחה שביום א', 11.04 המכשיר יתוקן ו"כמה שיותר מהר" אקבל את המכשיר מתוקן ושיודיעו על כך.
כשביקשתי מכשיר טלפון חלופי אמרה שאין לה מכשירים חלופיים אבל לאחר שביקשתי שוב שתבדוק אם קיים מכשיר רזרבי הסכימה לתת מכשיר שכשחיברתי אותו בבית התברר כמכשיר מקולקל שלא ניתן להשתמש בו.
מאז ועד היום, 27.04 חלפו יותר משבועיים לאחר שמסרתי את המכשיר לתיקון ואין ספור פניות שלי לסניף (שוחחתי עם פקידות נוספות - מאיה ונטלי שהבטיחו שיבדקו ויחזרו אליי וכמובן שלא עשו זאת), המכשיר עדיין לא תוקן.
ביום חמישי, 22.04 פניתי לקשרי לקוחות של חב' יורוקום, הופניתי לאחראית בשם נורית שהבטיחה שהנושא יטופל ויפנו אלי מהסניף בחיפה על מנת לתת לי מכשיר טלפון חלופי עד שאקבל מכשיר חדש במקום המכשיר שניתן לתיקון ולא טופל.

רק ביום א', 25.04 התקשרו אלי מהסניף בחיפה בשעה 16 והציעו שאבוא אליהם לקחת מכשיר טלפון חלופי ושהזמינו עבורי מכשיר טלפון חדש.כשביקשתי שיביאו אליי מכשיר חלופי אחרי כל הטרטור שנגרם לי, אמרו שיבררו ויחזרו אליי. כמובן שלא חזרו!!! נורית אף היא התקשרה אבל אמרה את אותן הבטחות שאמרו בסניף.

היום יום ג', 27.04 כשבועיים וחצי לאחר השתלשלות העניינים ועדיין אני ללא מכשיר חלופי וללא מכשיר חדש!!!!

מעולם לא נתקלתי בזלזול ובחוסר תפקוד כמו במקרה הזה!!!!

אבקש שהמקרה יטופל ברצינות ובמהירות הראויה ואזכה לפיצוי על כל עוגמת הנפש וההוצאות הכספיות שנגרמו לי עקב כך שנאלצתי לבצע שיחות מהפלאפון הפרטי שלי תקופה כה ארוכה ושיחות יומיומיות לסניף לבירורים, כמו כן אבקש לקבל בחזרה את מכשיר הטלפון שלי שניתן לתיקון.

לטיפולכם המסור והמהיר אודה
כרמית
עוגמת נפש, זלזול, סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה