פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון החזרת מכשיר סלולרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר השיחה הממושכת עם גב שרון משירות הלקוחות בחברת יורוקום התברר לי שמשהו לא טוב קורה .

לפני שנה שידרגתי את המכשיר שלי שמספרו 0522698325 מסוג נוקיה 8310 למכשיר חדיש יותר מסוג נוקיה 6230 .
הנציג הגיע למשרד וחתמתי על עסקת שידרוג אני קיבלתי את המכשיר החדש נוקיה 6230 והנציג של יורוקום קיבל לידיו את המכשיר הישן נוקיה 8310 .

בשבועש שעבר היגעתי למרכז שירות בסלקום כדי לתקן את המכשיר (נוקיה 6230 ) ואז ביקשו ממני מס סידורי של מכשיר כי מופיע אצלם שני מכשירים על אותו מספר והם המכשירים שהוזכרו למעלה . והודיעו לי מסלקום שצריך שיהיה לי שני מכשירים על אותו מספר .

לכן פניתי ל יורוקום לברר את הנושא וענתה לי בחורה בשם שרון שאחרי בדיקות שהיא עשתה החזירה לי תשובה דומה לזאת של סלקום שאני צריך שיהיה לי שני מכשירים הישן והחדש על אותו מספר ולפי מה שמופיע אצלה אני "לא החזרתי " את המכשיר הישן על אף שמסרתי לנציג של יורוקום .

** באותו יום שעשיתי שידרוג שידרגתי עוד מכשיר שמספרו 0524382753 ממכשיר נוקיה 3360 למכשיר נוקיה6230 אבל הנציג לא לקח אותו ולא דרש אותו בכלל לאחר בדיקה בסלקום הוסבר לי שגם כאן יש לי שני מכשירים שפועלים תחת אותו מספר והוא משמש אותי כ דו רשת עכשיו .

ובכן אני דורש במכתב זה להחזיר לי את המכשיר שנלקח ללא ידיעתי ושאני עדין עד היו משלם סך של 69 ₪ בחודש עליו .
בכבוד רב,
חמד סויטאת
טלפון 0524232992
פקס 046740550
כספי סוג הנזק :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה