פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע, זלזול בלקוח ורשלנות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' העמל 24 (בנין 2) פארק סיבל א.ת. חדש ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.9.09 רכשתי טלפון אלחוטי מסוג יונידן 6000. לאחר תקופה מסוימת הופיעה תקלה שבגינה בן שיחי לא שמע את דבריי. (תקלה במיקרופון). מכיוון שהתקלה הופיעה כאשר המכשיר עוד היה באחריות, שלחתי אותו לתיקון דרך החנות בה קניתיו. לאחר זמן ארוך יחסית (כחודשיים) בהם הוסבר לי כי הטכנאי שהה בחו"ל, החוזר הטלפון לסניף החנות בה נקנה ואני לקחתי אותו משם. לאחר ההטענה הראשונית ניסיתי להשתמש במכשיר עליו נאמר לי שהוא תקין וחדש, וכמובן נבדק, והסתבר לי לתדהמתי כי גם המכשיר הזה מקולקל! האחריות עדיין לא פגה וכיוון שכך מסרתי אותו פעם נוספת לתיקון. לאחר כחודש נמסר לי מהחנות שהמכשיר הגיע ומכיוון שאני לא שהיתי בבית הגעתי רק אחרי החגים לקחתו. בתאריך 14.10.10 באתי פעם נוספת לחנות ע"מ לקחת את המכשיר, בפעם השלישית, והסתבר לי שהמכשיר שהוחזר אלי אינו מכשיר חדש! בזיכרון הטלפון כבר היו מתוכנתים מספרים שאינני מכיר. ממעבר לזלזול הבוטה בלקוח, ומעבר לעוגמת הנפש, הטרחה והפסד הזמן שנגרם לי, יש כאן גם אי עמידה בחוזה הקנייה, שכן אני שילמתי על מכשיר חדש, ואני אמור לקבל מכשיר חדש.
בשיחה עם נציגת שירות בשם נורית, הבהירה לי הנציגה כי "חברת יורוקום לא נוהגת לפצות את לקוחותיה". מדיניות זו הינה מבישה ומביכה, מאחר והיא קיימת בכל חברה במשק. ניתן בהחלט לצפות מחברת יורוקום, כאחת החברות הגדולות במשק, שתחזיק במדיניות דומה, אך להפתעתי נתקלתי בסירוב מוחלט לשמוע על פיצוי. הנציגה פטרה אותי במשהו מגוחך למדי, בכך שבמקום שאצטרך לשלוח את המכשיר אליהם היא שולחת אלי שליח עם מכשיר חדש חלף זה הישן. ואני שואל: איפה נשמע כדבר הזה, שלקוח רוכש מוצר, ולא זו בלבד שלא נהנה ממנו כראוי אלא אף נגרמת לו עגמת נפש, בזבוז זמן, כסף וטרחה מרובה, כל זאת שלא באשמתו, כי אם באשמת החברה שטיפולה במקרה היה טיפול שלומיאלי וחסר אחריות מינימאלית. האם לא יהיה זה הגיוני לדרוש פיצוי? הנציגה הסבירה לי שכביכול הלכה לקראתי בכך ששהסכימה לשלוח אלי שליח ע"מ לקחת את המכשיר הישן ולהביא חדש תמורתו. כאשר הגיע אלי השליח נוכחתי לדעת שהמכשיר מחודש, ועליו ניתנים לי 3 חודשי אחריות. כיוון שכך סירבתי לקבל את המכשיר, למרות שהנציגה עימה דיברתי כאשר הגיע אלי השליח, הסכימה "לפנים משורת הדין" כלשונה, להאריך את האחריות לחצי שנה. אם אין מכשיר מהדגם הזה חדש, אני רוצה לקבל מכשיר חדש, אפילו מדגם אחר באותה רמה. זה המינימום שאני מבקש אחרי טיפול כ"כ רשלני שהסב לי עגמת נפש רבה ועדיין מסב, ועוד לא דיברנו על בזבוז הזמן, הכסף, והטרחה שכרוכה בכל העניין.
כל מה שמוזכר ברשימה של סוג הנזק סוג הנזק :
מוצר מקביל, חדש. פיצוי הולם על הנזקים. התנצלות. פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה