פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עומדת בהיתחייבות ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אפק ראש העין כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני שנה רכשתי מצלמת וידאו של פנסוניק עם 3 שנים אחריות של חברת יורוקום.
המצלמה עלתה לי 5200 שקל.היא היתקלקלה אחרי שנה בדיוק.הלכתי לחברת יורוקום ונתתי לתיקון.שם אמרו לי עוד 10 ימים היא תיהיה מוכנה .היתקשרתי לאחר 10 ימים אמרו לי שהטכנאי בחול כרגע.היתקשרתי שבוע אחרי אמרו לי שהטכנאי חולה.היתקשרתי 3 ימים אחרי יורוקום נתנו לי את הטלפון של המעבדה בא מתבצע התיקון.דיברתי עם הטכנאי הוא אמר לי שהוא לא מוצא את התקלה והחליף הרבה רכיבים .ויכול ליהיות שיש נקודות קורוזיה ואולי זה הבעיה הוא ישים את המצלמה בחומר מיוחד ויראה מה קורה .למשך יומיים.היתקשרתי אחרי 4 ימים אמרו לי שהטכנאי לא נימצא.חזרתי לחברת יורוקום וסיפרתי את העניין עם המעבדה שלהם.
הם היתקשרו מעבדה וחזור אלי עם תשובה יש קורוזיה וצריך לשים את הכרטיס של המצלמה שבוע בחומר.אמרתי ליורוקום שכבר לפני 10 ימים אמרו לי את זה .
יומיים לאחר מכן היתקשרתי שוב ליורוקום.אמרו לי שיחזרו אליי.
חזר אלי הטכנאי מהמעבדה שהם עובדים איתה וצעק עליי ושאי אפשר לתקו ואליי לשלם 2000 שח לתיקון החלפת כל הכרטיס של המצלמה .
אמרתי לו שלא יכול ליהיות קורוזיה המצלמה יקרה מאוד וחדשה תמיד היתה בתוך תיק מיוחד ואף פעם לא היתקרבה למים .הוא היתעצבן עוד יותר ואמר זו הבעיה שלך שלם ואז נתקן.
כשחזרתי לחברת יורוקום התשובה היתה אין מה לעשות אתה צריך לשלם 2000 שח לתיקון.
הסברתי גם להם שהמצלמה נשמרה מכל משמר .ויכול ליהיות שיש בעיה בכרטיס אולי יצא מהמפעל כחה ועם חלוף הזמן הבעיה החמירה מכיוון שגם אני טכנאי נותן שירות כל רכיב אלקטרוני מוצפה בלקה מיוחדת לקורוזיה .
תשובת מנהל לקוחות של חברת יורוקום היתה .
במיקרוסקופ רואים נקודות זעירות של קורוזיה ועליך לשלם 2000 שח לתיקון ואין מה לעשות זה מה שאמר הטכנאי.
כרגע אני ממש עובד איצות ביקשתי מהם להחזיר לי את המצלמה כמו שהיא ללא תיקון אך אני יכול להיתמודד מול ענק כזה יורוקום שממש מתנער מאחריות שנתנה לי למשך 3 שנים
אנא עיזרו לי מולם.
כספי סוג הנזק :
תיקון המצלמה פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה