פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה במוקד השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, רכשתי טלויזיה של פאנאסוניק וקיבלתי טלפון היום לגבי תיאום משלוח.
מכיוון שאני עובד בין השעות 9-17 (עובדה מפתיעה בפני עצמה) שאלה השעות שיורוקום עושות משלוחים ביקשתי לחזור אל הנציגה לאחר שאברר עם השותף שלי מתי הוא יהיה בבית. הנציגה הביאה לי את הטלפון שאליו אני אמור לחזור ומאז אני מנסה לעשות זאת בלי הצלחה. במקרה הטוב שהשיחה לא מעוברת להשארת הודעה (השארתי כבר 2) היא מעוברת למרכזיה שאין לה מה לעשות איתי חוץ מלהעביר אותי שוב למחלקה אחרת שגם שם לא יודעים מה לעשות איתי.

בקיצור זה ליורוקום אין מוקד שירות לקוחות אמיתי וזה רק עם לתאם הזמנה, אני לא רוצה לחשוב בכלל מה יקרה אם הטליוזיה תקלקל.

שאנשים יענו לטלפון? פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה