פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתלונה והחזרת כספים ללקוח . נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחות טלפון רבות שערכתי עם חברת מירס לגבי החזר כספים שנגבו ממני שלא כצורך חברת מירס התעלמה ממני לגמרי , החלטתי להגיש תלונה דרכם באתר מס 63537 ובאמת לאחר יומיים פנתה אליי נציגה בשם נילי שמסרה לי שהעניין סוף סוף סודר ושלחה לי טופס מסודר של חברת מירס עם הכספים שעליי לקבל וטענה שבתאריך 10.7.2011 אני ייקבל חזרה לחשבון הבנק את הכסף . כמובן שחברת מירס עדיין לא החזירה את הכספים והתקשרתי שוב לחברת מירס שוחחתי עם נציגה בשם מיכל שהבטיחה כי מנהלת תחזור אליי בתוך שעה ואיש לא התקשר ולכן התקשרתי שוב בשעה 15:30 ושוחחתי עם יסמין שלאחר ויכוחים רבים הסכימה להעביר אותי לנציגה בכירה בשם שני ששוב טענה שהעניין בטיפול ועד השעה 9 בערב היא תחזור אליי עם תשובה, כמובן שאיש לא התקשר ואני התקשרתי בעצמי שהנציגה הבכירה שני לא חזרה והיא טענה שהיא בהפסקה ולא יכולה לדבר וגם אין לה תשובה בשבילי שכל זה היא עושה דרך נציגת השירות הטלפוני, כל המתנה טלפונית שביצעתי נערכה בין כמעט חצי שעה שגם השיחות הנ"ל על חשבוני אם תוכלו לסייע אני אשמח מאוד .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי בגין גבייה לא חוקית ושימוש ברטיס אשראי ללא רשות וכן עוגמת נפש . פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה