פרטי התלונה

תלונות Eurocom (יורוקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקים בדירה לאחר התקנה של שני מסכים דקים נושא התלונה:
קליין זורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי זורי ואני מחולון בתאריך 29.11.11 רכשתי ברשת אלמ שני מסכים דקים של חברת פנסוניק,בתאריך 01.12.11 כבר היה אצלי בבית טכנאי מחברת יורוקום לגבי ההתקנה של המסכים עד לפה שירות מצויין ונהיר אבל מפה העניניים התחילו להסתבך:
1.הותקן מסך ראשון בסלון לאחר קושי רב של המתקין שהצריך ממנו לעשות יותר מעשרה חורים בקיר ובנוסף אחר מהקידוחים יצאו מהצד השני של הקיר.
2.בהתקנה של המסך השני שיתבצא בחדר השינה ביקשתי בזמן תיאום ההתקנה שיתקינו לי את המסך עם מתקן שיש לו אשפרות של הטייה למטה ולמעלה נאמר לי שאין בעיה וגם לא היה לי בעיה להוסיף כסף על המתקן במידת הצורך אבל למתקין שהגיע עליי לא מתקן כמו שביקשתי כתוצאה מכך המסך מותקן בצורה ישרה בחדר שינה והצפייה לא נוחה בנוסף לכל זה גם במקרה של ההתקנה הנ"ל יצא קידוח אחד בצד השני של הקיר ופוצץ אץ הקיר.
בעקבות אי רצון שלי לגרום בעיות למתקין החלטתי שאני יטפל בכל העניין של הסידור נזקים שכללו עבודת שפכטל וצבע.
לאחר כמה ימים גיליתי להפתעתי שאיפה שבוצע ההתקנה בסלון לכל האורך נוצר סדק בקיר בעקבות הקדיחות הרבות שבוצעו במקום הרמתי מיד טלפון לחברת יורום ונשלח אליי מתקין אחר מטעמם שהגיע בתאריך 06.12.11
3.המתקין השני שהגיע מטעם יורוקום גילה לי תמונה עגומה שבעצם לכל הבעיות שנוצרו לי בדירה לאחר ההתקנה שבוצע על יד מתקין לא מקצועי המסכים גם לא הותקנו כראו זאת אומרת לא חוזקו כנדרש על גבי הקיר ויחלו בקלות ליפול מהמתקן (מסך בגודל 50" ומסך בגודל 42")
המתקין חיזק את ההתקנות ויצא לי לכל הסיפור פיצוי בדמות כבל בשווי 20 ש"ח,לא הסכמתי והובטח לי שהמנהל יחזור אלי למחרת-המתקין השני גם עשה מספר צילומים לתעד את הנזקים בדירה.
עד היום תאריך 12.12.11 אף אחד מטעם חברת יורוקום לא יצר עמי קשר לגבי הבעיות שנגרמו לי שהן:פיצוצים בשני ההתקנות בקיר,סדק לכל האורך של הקיר בסלון,התקנה על מתקן לא רצוי בסלון,התקנה לא מקצועית מטעם יורוקום, ובנוסף גם שתי המסכים לא הותקנו בצורה ישרה אלא נוטים צד שמאל
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Eurocom (יורוקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה